بیانیه چهار تشکل‎ دانشجویی دانشگاه اصفهان به مناسبت 22 بهمن

استقلال نظام جز با تکیه بر ظرفیت‎های داخلی فراهم نمی‏شود.

در بیانیه تشکل‎های دانشجویی دانشگاه اصفهان آمده است: اکنون بیش از هر زمان دیگری آشکار گردیده که استقلال مردم ایران و نظام برخاسته از خواست آنان و تقویت آن، جز با تکیه بر ظرفیت های درونی داخلی فراهم نمی‏شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، بسیج کارکنان دانشگاه اصفهان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اصفهان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن به شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحيم

وَالْفَجْرِ (1) وَلَیالٍ عَشْرٍ(2)

سر بر افراشتن انقلاب اسلامی از میان جوشش درون‎زای مردم به رهبری داهیانه عارفی واصل و فقیه و رهبری بزرگ، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نقطه عطفی در تاریخ و نقطه درخشانی در میان ظلمت تفکرات مادیگرایانه غربی و شرقی قرار گرفت؛ نهضتی که با مبانی قدسی خود باعث انقلاب در فکر و اندیشه مردم گردید و برای رهنمون شدن به تمدن نوینی که مبتنی بر اسلام عزیز باشد و مقدمه ای برای ظهور ولی خدا بر روی زمین قرار گیرد. به همین جهت نیز انقلاب اسلامی مردم ایران تاثیر شگرفی  در اندیشه مسلمین و سایر آزادی خواهان و مستضعفین جهان داشت و تحول فکری ایی ورای مرزهای جغرافیایی را به وجود آورد.

انقلاب اسلامی مردم ایران با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" پرچمدار آغاز حرکتی در جهان اسلام گردید که امروز نتایج روشنی بخش آن در بیداری مسلمین و مظلومان جهان هویدا گردیده و هر روز نقش رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (قدس سره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در حفظ و پیشبرد این حرکت عظیم تاریخ ساز بیش از پیش آشکار می شود و همین مساله راهبردی، کانون هجمه های سیه دلانه ی بدخواهان و نظام سلطه قرار گرفته و علت اصلی دشمنی آنان با ملت ایران است. لذا امروز ضرورت حمایت و تقویت هر چه بیشتر جایگاه ولایت فقیه در انقلاب و نظام اسلامی و همچنین پرداختن به اندیشه تمدن ساز برخاسته از آن به عنوان فصول ممیزه انقلاب اسلامی ایران با سایر تحولات و انقلاب های چند قرن اخیر بیش از گذشته آشکار و لازم گردیده است.

آنچه که امروز و پس از گذشت سی وپنج بهار از عمر انقلاب هنوز هم بایستی در کانون توجهات آحاد مردم و به ویژه خواص و دانشگاهیان باشد ؛حفظ وحراست از مبانی اساسی این انقلاب یعنی؛ اسلامیت، جمهوریت و استقلال نظام اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است. البته این مساله مهم خود هشیاری در برابر توطئه ها و دشمنی دشمنان داخلی و خارجی و همچنین افرادی که روزی تحت لوای روشنفکری، اسلامیت نظام را و روزی دیگر با فتنه گری، جمهوریت نظام اسلامی را زیر سوال می بردند می طلبد و متاسفانه هنوز هم هستند افرادی که در پوشش های گوناگون به دنبال عدم استقلال ملت و وابستگی فکری، مادی و معنوی جمهوری اسلامی به غرب بوده و با تحلیل های مغرضانه و یا اشتباه خود و عدم شناخت صحیح ملت ایران، احساس کاذب وجود فرصتی برای عرض اندام خود را پیدا کرده اند.

اما اکنون بیش از هر زمان دیگری آشکار گردیده که استقلال مردم ایران و نظام برخاسته از خواست آنان و تقویت آن، جز با تکیه بر ظرفیت های درونی داخلی فراهم نمی گردد و حضور مردم در ایام الله و به ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود بزرگترین نماد ظرفیت های درونی کشور است و این مهم بایستی هر چه بیشتر در کانون توجهات دولت محترم و سایر قوا قرار گیرد. امروز همه مردم بایستی همچون همیشه با حضور مجدانه  همراه با بصیرت خود در عرصه و همچنین عزم قوای سه گانه به ویژه دولت محترم، راه را بر وابستگی به ویژه وابستگی فکری به غرب سد نمایند که همانا هدف اصلی امام راحلمان (ره) نیز همچون انبیای الهی، وارهانیدن فکر و اندیشه ملت ها از بند غرب و شرق و ایجاد روحیه خودباوری و اتکای به نفس بود که اگر این مهم تحقق یابد زمینه حل سایر مشکلات نیز در داخل کشور فراهم می گردد.

اکنون و در سالگرد سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران همچنان با شناخت و پافشاری بر آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت روح الله (قدس سره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین شناخت بصیرانه دشمنان داخلی و خارجی و به ویژه پس از تجربیات چند ماهه اخیر- بار دیگر با روحیه مجاهدانه خود، تقید و ثبات قدم بر آرمان های بزرگ نظام اسلامی و عدم اعتماد به دشمنان بدخواه و مستکبر علی الخصوص آمریکای خونخوار و ظالم را فریاد خواهند زد و به جهانیان نشان خواهند داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آراء و حضور پر شور مردم در صحنه تحت زعامت ولی فقیه زمان ورهبری امام خامنه ای«حفظه الله» تا بسط و گسترش تمدن نوین اسلامی و اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت صاحب الزمان (عج) با قوت به پیش خواهد رفت و هرگز از پای نخواهد ایستاد و پرچم این انقلاب را به دستان مبارک امام زمان (ارواحنا فداه) خواهد سپرد. و ما نیز با تاسی از سخن رهبرمان در روز بیست و دوم بهمن استحکام و اقتدار خود را نشان خواهیم داد.

ولن يجعل الله للكافرين على المؤمنين سبيلا 

واسلام علیکم و رحمه الله برکاته


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار