مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران اصلاح هرم تحصیلی نیروی کار و کاهش فاصله سطح شایستگی نیروی کار کشور با استانداردهای جهانی را از جمله وظایف مجموعه فنی و حرفه‌ای کشور خواند.

 حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به توجه به ماده 21 قانون اساسی که مبنی بر گسترش شایستگی و صلاحیت حرفه‌ای از طریق افزایش دانش و مهارت با نگرش به انجام کار واقعی در محیط است، اصلاح هرم تحصیلی نیروی کار و ارتقاء توانمندسازی سرمایه‌های انسانی از جمله وظایف مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

وی افزود: هم‌چنین کاهش فاصله سطح شایستگی نیروی کار کشور با سطح استانداردهای جهانی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و حرفه‌های نو برای جوانان و به همراه ارتقاء جایگاه آموزشهای فنی‌و حرفه‌ای از دیگر وظایف تمامی نهادهای مرتبط با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران خاطرنشان کرد: آموزشهای ارایه شده از سوی این اداره کل نیز در جهت توسعه مهارت و ایجاد تناسب با توجه به نیاز بازار کار، توسعه آموزش‌های کوتاه‌مدت، محصول محور، توسعه آموزش‌های مادام‌العمر برای همه و توسعه فرهنگ کار با برگزاری نمایشگاه‌ها و گذرهای مهارتی است./
انتهای پیام/
 

برچسب ها: هرم ، تحصیل ، کشور ، فن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.