ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد/ خادم می‌تواند معضل را حل کند

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مسائل این باشگاه گفت: به نظر من علی رغم اینکه خیلی‌ها تصور می‌کنند پرسپولیس جایگاهش را از دست داده هنوز هم فرصت و شانس قهرمانی دارد.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط باشگاه و نتایج اعتصاب‌ها گفت: مطمئنا این اعتصاب‌ها تاثیر روحی و روانی روی تیم گذاشت و این عواقب هم به بازیکنان و کادر فنی صدمه می‌رساند هم به طرفداران.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به از دست دادن امتیاز در بازی اخیر آیا هنوز هم پرسپولیس شانس قهرمانی دارد؟ گفت: در این مدت اگر شرایط بدنی را درست کنند قطعا به کورس قهرمانی برمی‌گردند بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از پتانسیل بالایی برخوردارند و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مطمئنا می‌توانند از این معضل به سلامت عبور کنند.

وی درباره ‌عدم بهره‌گیری از پتانسیل قوی همچون هدایتی، برای گذشتن پرسپولیس از بحران خاطرنشان کرد: هدایتی ثبات در نوع مدیریت نمی‌بیند که سرمایه‌گذاری کند.

ابوالقاسم‌پور در این رابطه که بهترین راهکار برای حل معضل پرسپولیس چیست،‌ اظهار داشت: قطعا واگذاری به بخش خصوصی بهترین راه‌حل مشکلات مالی تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال است با توجه به شناختی که از وزیر ورزش دارم ایشان درک بالایی دارند و مطمئنا این مشکل را حل خواهند کرد.

وی در مورد صحبت‌های اخیر خادم گفت: با توجه به شناختی که از خادم دارم مطمئنا می‌توانند معضل را به بهترین شکل حل کنند.

ابوالقاسم‌پور در برابر این سوال که همه تیم‌ها از جمله استقلال، به نوعی با مشکلات مالی رو به رو هستند ولی چرا این مشکل درپرسپولیس بزرگ و تبدیل به معضل شده خاطرنشان کرد: اگر استقلال هم با این شرایط مواجه شوند حتما به بحران می‌خورند، فقط پرسپولیس نیست که با این شرایط به بحران رسید.

*اختلاف‌سلیقه با اختلاف فرق می‌کند

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر در مورد اختلاف علی دایی با پروین که در رسانه‌ها منعکس می‌شود، گفت: با توجه به شناختی که از این دو بزرگوار دارم بعید می‌دانم که اختلاف داشته باشند بین دایی و پروین شاید اختلاف سلیقه باشد ولی اختلاف نه!

فقط نظرها فرق می‌کند و این طبیعی است ولی هر 2 آمدند که مشکل این تیم مردمی و پرطرفدار را حل کنند هر 2 اسطوره‌اند در این مقطع باید همه دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس این روزهای سخت را به سلامت بگذراند.

وی در خاتمه، تیم‌های پرسپولیس،‌ سپاهان و استقلال را از شانس بیشتری برای کسب قهرمانی دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: اختلاف ، سلیقه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار