حضور پرشور ورزشکاران انقلابي در راهپيمايي 22 بهمن/شهنازي: حضور ورزشکاران مايه دلگرمي مردم است

حضور همه جانبه ورزشکاران، مسئولان ورزش و قهرمانان و المپين‌هاي ورزشي از ساعات اوليه صبح امروز در راهپيمايي 22 بهمن تجديد ميثاقي با آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب بزرگ اسلامي ايران بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ورزشکاران، قهرمانان و المپين‌هاي کشورمان امروز در ساعات اوليه راهپيمايي در نقاط مختلف کشور با حضور همه جانبه همپاي ديگر اقشار جامعه واژه "من انقلابي‌ام" را متجلي ساختند و با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران بيعتي دوباره کردند.
 
مسئولان و کارمندان کميته ملي المپيک، وزارت ورزش و جوانان، باشگاه‌هاي فرهنگي ورزشي کشور و فدراسيون‌ها و هيئت ورزش و همچنين اجتماعات ورزشي از ساعات اوليه صبح امروز به تدريج به جمع راهپيمايان اضافه شدند و خروش ملت بزرگ ايران را در برابر استکبار و استعمار فرياد زدند و حرکت‌هاي آزادي‌خواهانه و ظلم ستيزانه را که دنباله‌روي قيام الهي امام خميني(ره) است تداوم و سرعت بخشيدند.
 

 
مسئولان وزارت ورزش، کميته ملي المپيک هم از سمت خيابان حبيب‌الهي به جمع ديگر اقشار جامعه در راهپيمايي پيوستند.
 
نمايندگان مجلس ازجمله فراکسيون ورزشي مجلس نيز امروز در راهپيمايي به همراه ديگر نمايندگان خانه ملت حضور يافتند.
 

 
**گودرزي: ما پاي انقلابمان ايستاده‌ايم
 
وزير ورزش و جوانان در راهپيمايي امروز حاضر شد.
 
گودرزي درباره حضورش در راهپيمايي امروز گفت: من هم مثل ديگران وظيفه خودم دانستم که امروز در راهپيمايي مثل هر سال شرکت کنم و همراه ملت عزيزمان واژه "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" را سر دهم.
 
وي ادامه داد: ما در راهپيمايي شرکت کردم که بگوييم ما پاي انقلابمان ايستاده‌ايم و کشورهاي ديگر حق ندارند براي ايران اسلامي ما تعيين تکليف کنند و بخواهند در پيشرفت ملت ايران خللي ايجاد کنند.
 
**حضور مسئولان باشگاه نفت تهران در راهپيمايي
 
مؤسسۀ فرهنگی ورزشی نفت تهران همواره رویکردی مردمی و ارزشی داشته و دوشادوش تمامی اقشار ملتِ همیشه در صحنۀ کشورمان در عرصه های انقلابی و مذهبی حضوری چشمگیر داشته است.
 
امسال نیز همچون سنوات گذشته در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هم صدا با همۀ هم وطنان، ضمن پاسداشتِ حرمت خون شهدای انقلاب، بیعتی مجدد با بنیانگذار کبیر انقلاب و آرمانهای مقدس ایشان داشت.
 
امروز تمامی اعضای مؤسسۀ فرهنگی ورزشی نفت تهران، از بازیکنان رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان گرفته تا کادر فنی، عوامل اجرایی و ... در خيابان آزادي تهران تقاطع استاد معين حاضر شدند و یک صدا ارزش های والای انقلاب را فریاد زدند.
 

 
رضواني رئيس فدراسيون شنا که امروز ساعت 10 در راهپيمايي حاضر شده بود گفت: وظيفه خودم دانستم امروز در راهپيمايي شرکت کنم تا به دشمنان ايران بگويم که ما تا پاي جانمان پاي کشورمان و خون شهدايمان ايستاده‌ايم.
 

 
قمري رئيس فدراسيون دوچرخه سواري نيز ساعت 10:10 در بين مردم انقلابي ديده شد و به خبرنگار ما گفت: همه بايد امروز در راهپيمايي شرکت کنند تا نشان دهيم هميشه در صحنه حاضر هستيم و هرگز پشت انقلاب و رهبرمان را خالي نمي‌کنيم.
 

 
کوزه‌گري رئيس فدراسيون هندبال کشورمان ساعت 10:15 در بين راهپيمايي‌کنندگان حاضر شد و درباره حضورش در اين حرکت پر شور گفت: وظيفه همگان است که امروز در راهپيمايي حضور پررنگ داشته باشند تا به همه دشمنان ايران اعلام کنيم و نشان دهيم که هيچ‌گاه رهبرمان را تنها نخواهيم گذاشت و به کسي اجازه نخواهيم داد تا براي ملت ايران جز خود ملت تصميم‌گيري کند.
 

 
محمد فنايي کارشناس داوري فوتبال کشورمان هم ساعت 10:25 در راهپيمايي امروز حاضر شد و به خبرنگار ما گفت: شرکت در راهپيمايي 22 بهمن، هر سال يک فريضه براي ملت ايران به حساب مي‌آيد و همه بايد در اين راهپيمايي شرکت کنيم و هر سال هم بايد حضورمان پررنگ‌تر از سال گذشته باشد تا مشت محکمي باشد بر دهان دشمنان ايران عزيز.
 

 
شجاعي رئيس فدراسيون تيروکمان کشورمان نيز در بين مردم انقلابي حاضر شد و به خبرنگار ما در اين رابطه گفت: ايران اسلامي هميشه بايد اين استقلال خود را حفظ کند و راه پيشرفت خود را ادامه دهد تا به قله‌هاي افتخار برسيم و تنها با حمايت از انقلابمان مي‌توانيم به اين اهداف والا دست پيدا کنيم.
 

 
پولادگر رئيس فدراسيون تکواندو هم که در راهپيمايي امروز شرکت کرده بود گفت: شرکت در راهپيمايي يک فريضه است و همه ملت ايران بايد دست به دست هم دهيم تا بتوانيم اين روزهاي پيشرفت و سربلندي ايران را حفظ کنيم و از ولايت فقيه و رهبري پشتيباني کنيم و به دشمانان کشور عزيزمان تو دهني محکمي بزنيم که بگوييم ملت ايران يک ملت مستقل است و به انها اجازه نمي‌دهيم خللي در اين استقلالمان ايجاد کنند.
 

 
**حضور بانوان ورزشکار در حماسه ملي
 
بانوان ورزشکار کشورمان نيز امروز همپاي ديگر اقشار جامعه و ورزشکاران، در راهپيمايي شرکت کردند. آنها مي‌گفتند آمده‌ايم تا نشان دهيم بانوان نيز سهم زيادي در پيروزي انقلاب داشتند و ما هم امروز وظيفه داريم تا از اين انقلاب آنها دفاع و پاسداري کنيم و به دنيا نشان دهيم زنان هم همپاي مردان ايران هميشه در صحنه حضور خواهند داشت و از رهبر و انقلابمان حمايت خواهيم کرد.
 

 
**شهنازي: حضور ورزشکاران مايه دلگرمي مردم است
 
دبير کميته ملي المپيک کشورمان امروز در راهپيمايي شرکت کرده بود گفت: وظيفه مردم و همه ماست که در راهيمايي شرکت کنيم و ما جامعه ورزش هم با ديگران فرقي نداريم ضمن اينکه حضور ورزشکاران مايه دلگرمي مردم خواهد شد.
 

 
**تاج: ملت ايران با زبان تهديد صحبت نمي کنند
 
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران امروز در راهپيمايي شرکت کرده بود گفت: ما در راهپيمايي شرکت کرديم تا هم از انقلابمان حمايت کرده باشيم و هم بگوييم ملت ايران زبان تهديد دشمنان را نمي‌فهمند و ما فقط با مذاکره و احترام متقابل جواب همه موافقان و مخالفان خود را خواهيم داد. امروز هم ملت ايران با حضور پرشور خود اين را ثابت کردند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار