مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری نمایشگاه فجرآفرینان این منطقه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

 امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه بزرگ فجرآفرینان منطقه 15 همزمان با سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه برپا خواهد شد.
 
در این طرح نمایشگاه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همزمان با نمایشگاه بزرگ فجرآفرینان در تقاطع آزادی- نواب روز سه شنبه 22 بهمن ماه سال 92 از ساعت 8:30 تا 12 برپا می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این طرح 15 غرفه در مساحت 150 مترمربع شامل غرفه‌های فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، نمایشگاه انقلاب، تئاتر انقلاب، سلامت، دوام و ایمنی، فناوری اطلاعات،‌ علم و زندگی و کودکان ، 1888 و 137، تسنیم، ورزش، شهریاران جوان، رفاه و خدمات اجتماعی و توانمندسازی، محله طیب، محله ولیعصر (عج)، پخش سرودهای انقلاب و ارائه خدمات مشاوره مذهبی برپا خواهد شد.
 
مرادی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: توزیع محصولات فرهنگی اداره کل فرهنگی شهر تهران، توزیع بروشورهای تخصصی هر غرفه،‌ مسابقات فرهنگی و ورزشی، تهیه و نصب بنرهای متحدالشکل با موضوع خانه های 14 گانه، تهیه و نصب بنرها با موضوع غرفه‌های ارائه شده با آمادگی بیش از 100 نفر از کارکنان شهرداری منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: اقامه نماز ظهر و عصر در صورت مساعد بودن شرایط مناسب آب و هوا و جوی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه سال 92 در این نمایشگاه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
    
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نمایشگاه ، فجر ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار