ساري /

راهپیمایی 22 بهمن در شرق مازندران

مردم شرق مازندران یوم‌الله 22 بهمن 92 در مسیرهای تعیین‌شده در حال راهپيمايي هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، همگام با مردم سراسر مازندران، مردم شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در شرق استان قبل از آغاز راهپیمایی در مسیرهای تعیین‌شده گرد هم آمدند و لحظاتی پیش حماسه سیاسی مردمان این خطه از سرزمین سبز طبرستان با ندای «الله‌اکبر» آغاز شد.

بنا بر اعلام قبلی، راهپیمایی 22 بهمن در شرق مازندران در پنج نقطه از جمله گلوگاه، زاغمرز، بهشهر، رستم‌کلا و نکا برنامه‌ریزی شده است.

امروز 48 نقطه از مازندران هم‌صدا با سایر نقاط ایران اسلامی پیام صلح و مبارزه با زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها را به گوش جهانیان می‌رسانند.

امروز مردمان حماسه‌ساز ایران اسلامی در حالی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند که در آماج حملات اقتصادی و فرهنگی کشورهای مدعی حقوق بشر قرار دارند.

امروز، ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مانع‌تراشی‌های ریز و درشت دشمنان، در اوج عزت و بزرگی ایستاده و هرگز تن به زیاده‌خواهی‌ها و درخواست‌های نامعقول دشمنان نخواهد داد.

ایران اسلامی تا گزینه‌ روی میزی چون وحدت و انسجام ملی را دارد؛ ذره‌ای از حقوق و اهدافی که حاصل خون‌های هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس و هسته‌ای است، کوتاه نخواهد آمد.

امروز و در سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حماسه‌ای دیگر از یک ملت حماسی در تاریخ حماسه‌های جهان به ثبت می‌رسد./ب

برچسب ها: آغاز ، امریکا ، بی اعتباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.