آتش سوزی رایزرهای برج مسکونی الوند در بلوار مرزداران ترس و وحشت ساکنان ساختمان را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با تماس هراسان ساکنین برج الوند با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود غلیظ و حرارت زیاد در طبقات 3 و 4 برج، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 21:39 شب گذشته آتش نشانان ایستگاهای 10، 77، 55، 49 و گروه امداد نجات 3، را به همراه دو دستگاه خودروی نردبان دار، دو دستگاه خودرو حامل دستگاه های تنفسی و تشک نجات به محل حادثه در خیابان مرزداران، خیابان شهید ابراهیمی، روبروی شرکت مخابرات اعزام کرد.

محمود شادکی مدیر منطقه 2 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل آتش سوزی دود غلیظی طبقات دوم و سوم برج را که بر اثر سوختن سیم های برق داخل رایزر بوجود آمده بود، فرا گرفته بود.

وی افزود: بر اثر این حادثه، دو نفر از ساکنین آقا از ترس به سوی پنجره های طبقه سوم پناه برده و در وضعیت خطرناکی از آن آویزان شده بودند و بقیه ساکنان به پشت بام پناه برده بودند.

شادکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با احتیاط و رعایت اصول ایمنی اقدام به خارج کردن دو مردی که از پنجره آویزان شده بودند به داخل کرده و بقیه محبوس شدگان را با رعایت اصول ایمنی به پایین و مکان امن منتقل کردند.

وی گفت: گروه دوم پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع تجاری مسکونی با استفاده از لوله های آبدهی و دستگاه های تنفسی وارد محل آتش سوزی شده و شعله های آتش را که در حال سرایت به دیگر قسمتها بود مهار و خاموش کردند.

مدیر منطقه 2 عملیات تاکید کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه مخصوص اقدام به تخلیه دود از داخل برج کردند.

وی گفت: این حادثه خوشبختانه هیچ مصدومی نداشته و علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال برسی می باشد.

گفتنی است در این عملیات فتح ا.. تیموری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران نیز به منظور نظارت بر روند عملیات حضور داشت.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار