عاقبت پراید پس از تصادف با کامیون+عکس

صبح امروز یک تصادف ما بین دو خودرو سنگین و سبک در جاده مارلیک رخ داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 09:52 صبح امروز طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده مارلیک به طرف شهریار،نرسیده به پمپ بنزین پاسارگاد،ابتدای خیابان درختی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه  101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل کامیون و پراید به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی  و مصدوم شدن راننده پراید گردیده بود.

در نهایت ضمن ایمن سازی کامل محیط و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودرو ها فرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل راهنمائی و رانندگی گردید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان غلامی
۲۱:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
همش مال سرعته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
رعایت نکردن فاصله وداشتن سرعت مجاز جزایش مرگ است که متا سفانه کسی توجه نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ابي
۰۹:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
پليس بايد پاسخ گوي اتفاقاتي اين چنين دردناك باشد .چون قطعا پلاك نمودن كاميون بنز ؛با اين سطح ارتفاع كه در تصادفات ؛خودرو ها را ميبلعد ؛ ظلم به ملت محسوب ميشود .پيشنهاد ميكنم پليس به مالكين اين قبيل خود روها اخطاري بدهد تا با نصب گارد ي مستحكم در جلو وعقب كاميون آنها را در تصادفات ايمن سازي نمايند .
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۱۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
اونوقت این راننده های خودروهای سبک که راحت گواهینامه می گیرند میفتن به جون خیابونا هیچ تقصیری ندارن دیگه؟
آخرین اخبار