مشاور وزير نيرو:

تحقق شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نیازمند تلاش دولت و ملت

مشاور وزير نيرو گفت: تحقق شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ما را در مقابل مشکلات اقتصادي دنيا بيمه و براي رسيدن به اهداف سند چشم انداز 1404ياري مي کند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛ داوود منظور در همايش بين المللي حماسه سياسي و اقتصادي با تاکيد بر اين که بايد «اقتصاد مقاومتي» را سرلوحه کارها قرار دهيم؛ افزود: همچنين بايد با توجه به ظرفيت هاي داخل کشور با تحريم هاي دشمنان مقابله کنيم.

وي همچنين با تاکيد بر اين که حماسه سياسي و اقتصادي منحصر به امسال نيست و تحقق آن نيازمند سال ها تلاش و کوشش دولت و ملت است؛ تصريح کرد: «اقتصاد مقاومتي» بايد سال هاي آينده نيز ادامه پيدا کند.

مشاور وزير نيرو اضافه کرد: ما سال هاي شکوفايي و نوآوري، اصلاح الگوي مصرف و همت مضاعف و کار مضاعف را براي رسيدن به حماسه سياسي و حماسه اقتصادي در کشور پشت سر گذاشتيم و براي ايجاد حماسه سياسي و حماسه اقتصادي در کشور نيازمند همت جدي و تلاش دو چندان دولت و مردم هستيم.

منظور گفت: نام گذاري امسال به نام «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» ناظر بر اين است که ما در کشور در حوزه کسب و کار و اقتصاد دچار خلأهايي هستيم که بايد با توانمندي هاي خودمان اين خلأها را پر کنيم.

وي افزود: در سال هاي اخير از منابع حاصل از فروش نفت در توسعه اقتصادي کشور استفاده کرديم و صادرات غيرنفتي مان نيز وابسته به منابع نفتي شد و با تحريم فروش نفت درآمدزايي کشور آسيب ديد.

همايش بين المللي حماسه سياسي و حماسه اقتصادي به همت دانشگاه آزاد اسلامي و بسيج دانشجويي در حال برگزاري است.

در مدت دو روز برگزاري اين همايش بيش از50 مقاله داخلي و خارجي ارائه و نقد و بررسي مي شود.

برچسب ها: نیرو ، تحقق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار