رفیعی:

کلنگ ساخت "پروژه جدید پدیده در کیش" به زمین زده شد

مشاور عالی پروژه شهر پدیده کیش گفت: پروژه جديد پدیده کیش با هدف جذب گردشگر از کشورهای اسلامی ساخته می شود که طول اسکله این پروژه یک هزار و 500 متر و به صورت پیشروی در دریا خواهد بود كه شناورهاي متعدد قادر به پهلوگيري در آن هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر مونسان رئیس منطقه آزاد کیش  در مراسم زنگ کارگری آغاز ساخت شهر پدیده کیش  با اشاره به اینکه صنعت گردشگر محور و موتور توسعه اقتصادی کشور است اظهار کرد:  جزیره کیش در بخش شمالی و شرقی توسعه یافته و قسمت های جنوبی و غربی کمتر مورد توجه قرار گرفته است براساس این موضوع  در دولت تدبیر و امید برای مناطق آزاد دو ماموریت اصلی در حوزه های گردشکری و تجارت تعیین شد ه است.

وی با تاکید براینکه براساس سند بالادستی پروژه های گردشگری در محور توسعه قرار دارد افزود: در طرح جامع توسعه کیش توجه به پروژه های تفریحی و گردشگری و سپس تجاری در اولویت قرار دارند، اولویت پروژه های مسکونی عمدتا با هدف تهیه مسکن برای قشری از مردم  در این پروژه ها است که  فعلاً از دستور کار خارج کردیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: به جای تمرکز بر ساخت پروژه های مسکونی باید به سمت و سوی طرح های توسعه گردشگری حرکت کنیم.

مونسان پروژه پدیده کیش را به دو لحاظ مورد اهمیت قرار داد و گفت: نخست اینکه این پروژه در جنوب غربی کیش اجرا می شود که در راستای اولویت‌های سازمان است و دوم اینکه اولویت گردشگری و تجاری در آن لحاظ شده است.

وی با تاکید بر اینکه زمان بندی این پروژه فشرده است، اظهار امیدواری کرد، طرح مذکور در مدت زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

رفیعی مشاور عالی پروژه شهر پدیده کیش در آغاز این مراسم به پیشرفت های پروژه ساخت شهر پدیده شاندیز مشهد اشاره کرد و گفت:عده ای قبل از آغاز پروژه مشهد مطرح می کردند که مگر می شود پروژه ای در زمینی به مساحت 1.1 میلیون متر مربع و با هشت نوع کاربری طی 888 روز ساخته شود، ولی امروز شاهدیم که هایپرمارکت پروژه پدیده شاندیز در 30 بهمن ماه جاری و این پروژه 8 ماه زودتر از موعدد مقرر رسماً به بهره برداری خواهد رسید.

رفیعی با بیان این که پروژه جديد پدیده کیش با هدف جذب گردشگر از کشورهای اسلامی ساخته می شود، گفت: طول اسکله این پروژه یک هزار و 500 متر و به صورت پیشروی در دریا خواهد بود كه شناورهاي متعدد قادر به پهلوگيري در آن هستند.

وی در این پروژه از ساخت آسمان خراش 5 قلو با ارتفاع 250 متر خبر داد که سه برج آن مسکونی و 2 برج مرکز اقامتی نیز هتل 5 ستاره است و گفت: با ساخت شهر پدیده کیش و ایجاد بازار بین المللی کشورهای اسلامی در این منطقه پیش بینی می کنیم شمار گردشگران کیش حداقل 40درصد افزایش پیدا کند.

محمدزاده عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سال 90 نخستین زنگ کارگری در پروژه پدیده مشهد به صدا درآمد که آن موقع برخی باور نداشتند پروژه‌ ای با این گستردگی که بخواهد برج‌العرب را پشت سر بگذارد، با این سرعت به پیش برود.

وی با تاکید بر این که در سه سال گذشته هیچ روزی نبود که کمتر از 2500 کارگر ساده و تکنسین در پروژه پدیده مشهد کار کنند، گفت: پروژه پدیده کیش در صورت بهره برداری گردشگران خارجی را از امارات به کیش منتقل خواهد کرد.

محمدزاده با اشاره به اینکه این طرح اشتغالزایی گسترده‌ای به دنبال دارد، این گونه طرح ها را مورد حمایت و قبول همه نمانیدگان مجلس ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است با آغاز عمليات ساخت يکي از بزرگترين طرح هاي گردشگري بخش خصوصي کشور ، بيش از 5 هزار نيروي انساني در جزيره کيش مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیش ، پدیده ، گردشگری ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۷:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
به نام خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا حیدری
۱۰:۵۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید من فوق لیسانس اقتصاد دارم چنذد سالی هم در پروژه نگین سبز دماوند کارهای مالی کردم بعنوان مدیر مالی آمادگی همکاری با پدیده را دارم اگر خواستید ایمیل بزنید
Iran (Islamic Republic of)
اسدالله
۲۰:۵۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
سلام اسدالله رمضاني هستم با حدود ٣٠ سال سابقه كاري در زمينه عمران خواستارم در ساخت و ساز اين پروژه به عنوان يك نيروي كاري شركت كنم ممنون ميشم در صورت امكان به من اطلاع بدهيد
United States of America
بهزادبیکارد
۰۴:۱۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
باسلام درصورت نیاز به اپراتور پمپ بتن مایل به همکاری میباشم باسابقه کارومعرفی نامه بالودروبیل بکهو مینی لودروبیل مکانیکی هم واردم وکار کرده ام درصورت تمایل افتخارمیکنم همکارشویم...
Iran (Islamic Republic of)
گلشن
۱۰:۴۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
راهنمایی جهت خرید سهام پدیده کیش؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل میرشکار
۱۶:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
با سلام

شرایط خرید را توضیح بدهید
مسکونی و اداری
Iran (Islamic Republic of)
sayan
۰۰:۲۲ ۱۷ تير ۱۳۹۳
واقعا باید از شما تقدیر و تشکر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
دریجانی
۰۰:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
شرایط تملک چیه
Iran (Islamic Republic of)
سيامك مرادي
۲۲:۱۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشيد شرايط سرمايه كزاري خواستم بدانم
Iran (Islamic Republic of)
میثم خوش سیما
۲۳:۴۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
میخوام سرمایه گذاری کنم را ه کار بدیدچطور میشه سرمایه گذاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۸:۵۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
من کارشناسی معماری دارم کار کردن تو اینجور پروژه های بزرگ آرزومه.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
خسته نباشید میگم خدمتون،آیا امکانش هست که بیام اونجا کار لیسانس عمران دارم ولی تجربه کاری ندارم،اگه امکانش هست که بیام اونجا کار ،باتوجه به بزرگ بودن پروژه واهمیت آن کوچکترین کار در این پروژه بزرگ تجربه گرانبهایست برای کسی که در ابتدای راه است،اگه نیرو نیاز داشتین مارو بی خبر نزارین.باسپاس وتشکر
United States of America
شهرام
۱۷:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
بابا دمشون گرم کارمند نمیخوان واسه استخدام.اگه میخوان یه اطلاع بدین ما هم بیایم این ایمیل منهyashar.gohari@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
احسنت به این سرمایه گذار ایرانی
آخرین اخبار