نجاریان: دبیری تا 37 دقیقه حرفی برای گفتن نداشت/ راه‌ ساری با مربیان بومی نتیجه می‌گیرد

مربی تیم فوستال راه‌ساری گفت: دبیری در ساری حرفی برای گفتن نداشت 37 دقیقه از رقابت در دستمان بود نام حریف تغییری در عملکردمان نمی‌دهد برای ماندن در جمع برتری‌ها می‌جنگیم.

مسعود نجاریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از خروج صالح از کادر فنی و استعفای وی سامان دهی به بحث روانی بازیکنان اهمیت دو چندانی یافت به همین دلیل در این مدت بیشتر از تمرینات فنی، ذهن بازیکنان را آماده انجام رقابت‌های ایده‌آل کردیم تا چند بازی پایانی فصل با بهترین نتیجه به پایان برسد. آغاز ضعیف و کمرنگ راه ساری برای لیگ و حضور در جایگاه چهاردهم جدول تاثیر بسیار زیادی بر بازیکنان جوان راه‌ساری داشت تا استرس زیاد انگیزه آن‌ها را از بین ببرد خوشبختانه اقدامات ما برای مساعد کردن بحث روانی تیم تاثیری مثبت داشت تا پیروزی شیرینی در تبریز مقابل هلال‌احمر داشته باشیم انگیزه ناشی از شکست هلال‌احمری‌ها باعث شد در خانه دبیری صدرنشین لیگ برتر را از سد راه برداریم.

مربی تیم فوتسال راه‌ ساریافزود: آغاز خوبی برای بازی داشتیم می‌توان گفت در جریان بازی 20 دقیقه نیمه نخست و 17 دقیقه نیمه دوم را در اختیار داشته باشیم تا دبیری به جز زمانی که دست به پاورپلی زد حرفی برا ی گفتن نداشته باشد.
راه ساری بدون اهمیت به نام رقبا در زمین رقابت می‌کند تا در این هفته‌های پایانی از خطر سقوط دور شده و با کسب امتیازات در جمع برتری‌ها ماندگار شود آینده را پیش‌بینی نمی‌کنم اما با تمام قدرت و با وجود انگیزه‌ای که به تیم جان تازه ای داده، رقابت‌های فصل جاری لیگ را به پایان می‌رسانیم.

نجاریان در خصوص کسب نتیجه‌های ایده‌ال آن راه ساری همراه مربیان بومی تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان راه ساری بومی و جوان هستند حضور مربیان هم زبان در حالی که خلق و عادت های آن‌ها آشنایی بیشتری دارند به طور حتم تاثیر مثبتی در روند عملکرد تیمی که بر پایه احساسات جوانان درون آن فعالیت می‌کند دارد به همین دلیل هر گاه که مربیان نامی از نیمکت راه ساری جدا شده‌اند، بومی‌ها شرایط بهتری را ایجاده کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار