سرمربی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان گفت: چهارمین مرحله لیگ جهانی به دلیل نزدیکی به بازیهای آسیایی اینچئون انگیزه تیمهای این قاره را دو چندان می کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی رضایی با بیان این مطلب افزود: همانظور که می دانید از 12 تیم حاضر در چهارمین مرحله لیگ جهانی که قرار است اواسط اسفندماه در کوالالامپور مالزی برگزار شود 10 تیم آسیایی هستند و با توجه به خواستگاه سپک تاکرا که متعلق به شرق آسیا است تیمهای این قاره با قدرت و صلابت دو چندان در این مسابقات حضور پیدا می کنند چراکه عیار آنها برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون مشخص خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: در چنین شرایطی مصاف با هریک از حریفان مثل یک مسابقه فینال است و بالطبع این مسابقات بازیکنان ما را آبدیده می کند و تجربیات گرانبها و سودمندی را به همراه خواهد داشت.

رضایی در خصوص شناخت از حریفان گفت: به هر حال ما در سه دوره قبلی لیگ جهانی شرکت داشتیم و با اکثر این تیمها مسابقه داده ایم و شناخت جامعی از آنها داریم ولی تفاوت آنها با ما در این است که حریفان دائما در حال تمرین و مسابقه هستند ولی ما در آستانه مسابقات اردوهای کوتاه مدت برگزار می کنیم و با حداقل ها به مصاف آنها می رویم.

وی اضافه کرد: البته مسابقات لیگ کمک شایانی هم به ملی پوشان کرد و هم به کادر فنی تیم ملی که بازیکنان را آماده و در جریان مسابقه و تمرین تحویل بگیریم و ما با عنایت به همین لیگ پویا و مستمر و شناخت از ملی پوشان قبلی نفرات مدنظر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا اذعان داشت: تا زمان اعزام به مرحله نهایی لیگ جهانی تمرینات فشرده خود را بطور روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می کنیم و با قدرت هرچه تمامتر گام به این رقابتهای مهم و حیاتی خواهیم گذاشت و امیدواریم که بتوانیم کماکان جزو 6 تیم برتر جهان باشیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار