نيما نكيسا:

دروازه بان پرسپوليس پر نوسان ظاهر شدند/ شادابي در بين دروازه بان وجود ندارد

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ارزيابي اش از عملكرد دروازه بان اين تيم گفت: خط سير دروازه بانان پرسپوليس پرنوسان است و در بعضي از بازي ها ضعيف و در برخي ديگر پر قدرت براي پرسپوليس دروازه باني كردند.

نيما نكيسا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خط پيشرفت فني يك دروازه بان در دنيا معمولا بين 70 تا 80 درصد است كه دروازه بانان پرسپوليس در اين فصل با رشدي از 30 تا 40 درصد در ميدان حاضر شده اند و اين دروازه بانان ثبات لازم را در درون دروازه پرسپوليس نداشتند.

نكيسا در ادامه اظهار داشت: دروازه بانان پرسپوليس از لحاظ روحي و بدني در درون دروازه دچار لغزش هستند و مربي دروازه بانان پرسپوليس بايد شادابي بدني را در كمترين زمان به ميثاق معمارزاده و هوشيار 2 دروازه بان اين تيم انتقال دهد.

وي درباره عدم حضور مربي دروازه بانها در تيم پرسپوليس تهران گفت: به طور قطع در چند روز آينده مربي دروزاه بانان براي پرسپوليس از سوي مسئولان اين تيم انتخاب مي شود و اميدوارم فردي در اين منصب قرار بگيرد كه به سطح فني دروازه بانان پرسپوليس كمك كند.

نكيسا درباره اتصال حضور داوود فنايي با بهروز سلطاني به عنوان مربي دروازه بانهاي پرسپوليس بيان داشت: فنايي و سلطاني دو دروازه بان خوب پرسپوليس در گذشته بودند و هر دو كارنامه درخشاني دارند به نظرم هر كدام از آنها مي توانند در بالا بردن سطح فني دروازه بانهاي پرسپوليس موثر باشند.

وي درباره درخواست مهلت پنج هفته اي از سوي دنيزلي بيان داشت مهلت 5 هفته اي يك عرف آكادميك است و يك پروسه زماني براي شناخت از بازيكنان و ارنج تيم مي باشد تا دنيزلي بتواند پرسپوليس را به جايگاه واقعي اش برساند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار