قتل برادر به خاطر اختلافات مالی/نجات از چوبه دار با رضایت اولیای دم

مرد جوان که به خاطر اختلافات مالی برادرش را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم به 5 سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 21 خرداد ماه سال گذشته درگیری منجر به قتل به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اعلام شد. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل درگیری شده و در جریان بررسی‌ها متوجه شدند بردار بزرگتر به نام محسن با ضربه چاقو بردار خود به نام رحیم را به قتل رسانده است.

کارآگاهان در بررسی متوجه شدند دو بردار غرفه ای را در بازار روز شهرداری اجاره کرده و از مدتی قبل باهم اختلاف مالی پیدا کرده بودند در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند.

سرانجام پس از 4 روز متهم فراری دستگیر و دربازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات پرونده برای به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به قتل 16 شهریور امسال پای میز محاکمه قرار گرفت.

متهم در جلسه دادگاه با قبول اتهامش گفت: از 5 ماه قبل از جنایت با برادرم در بازار روز کار می‌کردیم در این مدت رحیم حقوقم را پرداخت نمی‌کرد و بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم.

روز حادثه برای حساب و کتاب به خانه رحیم رفته و در آنجا دوباره باهم درگیر شدیم ابتدا رحیم مرا از ناحیه دست مجروح کرد که من با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به گردنش زدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و محسن را به 5 سال زندان محکوم کردند.

با اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده به شعبه 11 دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات مرد برادرکش را تایید کردند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار