مسابقه جدید بانک‌ها برای جذب نقدینگی/

کدام بانک ها سود سپرده 20 تا 55 درصدی می دهند؟

با وجود امتناع بانک مرکزی از پذیرش هرگونه افزایش نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی تماس خبرنگار با بانک‌های خصوصی و دولتی حکایت از افزایش مشهود نرخ سود سپرده در این بانک‌ها دارد به نحوی که رقابت آنها از دو ماه گذشته بالا گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از تسنیم ، از مدت‌ها قبل زمزمه افزایش نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی شنیده می‌شد اما تاکید بانک مرکزی و مردان اقتصادی کابینه حسن روحانی این ذهنیت را کاملا از بین برد و به مردم و بانکداران این اطمینان را داد که تا اطلاع ثانوی تغییری در سیاست‌های پولی و بانکی به ویژه نرخ سود نخواهیم داشت.

چندماه ابتدایی آغاز به کار دولت روحانی با این ذهنیت سپری شد ولی مدت طولانی نگذشت که در اقدامی هماهنگ بانکداران خصوصی و دولتی اجازه افزایش نرخ سودسپرده و تسهیلات را به صورت چراغ خاموش از شورای پول و اعتبار دریافت کردند. این موضوع ا لبته تا ابتدای هفته جاری خبری نشده بود و زمانی در جریان این امتیاز ویژه بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار به بانک‌ها قرار گرفتیم که محمد حسن نژاد عضو ناظر شورای پول و اعتبار از سیاست جدید توافقی بانک‌ها برای افزایش نرخ سود بانکی پرده برداشت .

طی دو روز گذشته با انتشار دو گزارش از وضعیت دریافت و پرداخت تسهیلات در بانک‌های دولتی و خصوصی به بیان افزایش چراغ خاموش نرخ سود تسهیلات بانکی پرداخت هرچند این گزارش‌ها مورد تایید بانک مرکزی و وزارت اقتصاد قرار نگرفت ولی برای ما مهم این است که مردم و مخاطبان خبرگزاری در همان ساعات نخست انتشار خبر صحت افزایش نرخ سود بانکی را مورد تایید قرار دادند.

بر اساس این گزارش ، از وضعیت نرخ سود در سیستم بانکی امروز خبرنگار ما با شعب بانک‌های خصوصی و دولتی تماس گرفت و از آنها درباره نرخ سود سپرده‌هایشان سوال کرد. نکته قابل تامل این بود که اکثر این بانک‌ها از اواخر هفته گذشته و بعضی ‌از آنها از دو ماه قبل نرخ سود سپرده‌هایشان را به همراه نرخ سود تسهیلات افزایش داده‌اند.

البته هدف بانک‌ها از افزایش نرخ سود سپرده در شرایط فعلی در وهله اول جذب نقدینگی و مدیریت تورم می‌باشد و می‌توان این ذهنیت سیاست گذاری پولی و بانکی را مورد تقدیر هم قرار داد که اجازه افزایش نرخ سود سپرده را در شرایط فعلی برای مدیریت نقدینگی و جذب منابع به سمت سیستم بانکی داده است هرچند مخالفان افزایش نرخ سود همچنان تاکید دارند که فعلا زمان مناسب برای اجرای این سیاست نیست ولی هدف نگارنده در اینجا درست یا نادرست بودن این سیاست نیست بلکه سوال اینجاست چرا و چطور بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار اجازه افزایش نرخ سود سپرده و تسهیلات را داده‌اند ولی اطلاع رسانی لازم در این زمینه نداشته اند و اگر هم این اجازه داده نشده است که موضوع نظارت بانک مرکزی بر بانک ها کاملا زیر سوال است.

البته بانک مرکزی با صدور اطلاعیه اعلام کرده تغییر نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی توسط شورای پول و اعتبار صحت ندارد ولی این اطلاعیه زمانی منتشر شد که عضو ناظر شورای پول و اعتبار گفته بود بانک‌ها اجازه دارند طبق مجوز شورای پول و اعتبار به صورت توافقی نرخ سود تسهیلات و سپرده‌هایشان را افزایش دهند.

مشروح گفت وگو خبرنگار ما با شعب تعدادی از بانک‌های دولتی و خصوصی در پایتخت را در ادامه می‌خوانید:

بانک گردشگری ؛ به مشتریان خود اعلام کرده اگر در حساب‌شان 10 میلیون تومان همیشه به صورت فعال وجود داشته باشد سود 22 درصد به صورت روز شمار دریافت خواهند کرد همچنین این بانک سود سپرده کوتاه مدت عادی را 17 درصد، سه ماهه را 22.25 درصد ، شش ماهه را 22.5 درصد، 9 ماهه 22.75 درصد ، یک ساله 23 درصد و 5 ساله را 25 درصد تعیین کرده است.

بانک آینده؛ نرخ سود روزشمار را 20.5 درصد اعلام کرده و به مشتریان می‌گوید برای سپرده 3 ماهه سود 21.5 درصد ،‌یکساله 23 درصد پرداخت می‌کند. همچنین برای سپرده گذاری یکماه با مبلغ کمتر از 100 میلیون تومان سود 20.5 درصد و برای 2 ماهه با مبلغ کمتر از 100 میلیون تومان سود 21 درصد در این بانک پرداخت می‌شود. البته برای سپرده گذاری بیش از 100 میلیون تومان در مدت یکماه سود 22 درصد ، 2 ماهه سود 22.5 درصد و 3 ماهه 23 درصد پرداخت می‌شود.

بانک دی؛ سود سپرده کوتاه مدت عادی را 19 درصد اعلام میکند البته این بانک برای سپرده گذاران خود که حداقل 50 هزار تومان در این سپرده گذاری کرده‌باشند سود روزشماره19 درصد پرداخت می‌کند. همچنین در بانک دی سود سپرده 3 ماهه 20.5 درصد، است. البته اگر در این بانک 5 میلیارد تومان حداقل در سپرده سرمایه گذاری 3 ماهه داشته باشیم سود 23 درصد دریافت خواهیم کرد.

متصدی صندوق این بانک می‌گوید: برای سپرده یکساله با کف 10 میلیون تومان به بالا سود21.5 درصد و بالای 5 میلیارد تومان سود 23.5 درصد پرداخت می‌شود.

بانک حکمت ایرانیان؛ سود 19 درصد را برای سپرده روز شمار اعلام کرد و می‌گوید برای سپرده سه ماهه نیز همین سود اعمال می‌شود. یکی از کارمندان یکی از شعب این بانک خصوصی گفت: اگر 50 میلیون تومان در این بانک سپرده گذاری کرده باشید سود 19.5 درصد برای سه ماهه و اگر 100 میلیون تومان داشته باشیم سود 20 درصد دریافت خواهید کرد.

وی اضافه می‌کند: سود یک ساله 20 درصد و 5 ساله 22 درصد می‌باشد. هرچقدر میزان سپرده گذاری در این بانک بیشتر باشد مبلغ سود نیز بالاتر می‌رود.

این کارمند بانک خصوصی به خبرنگار ما که به عنوان یک مشتری با وی تماس گرفته بود توصیه کرد سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بصرفه تر است چرا که می‌توان سود 19.5 درصد دریافت کند. البته اگر مبلغ سپرده گذاری کمتر از 5 میلیون تومان باشد بهتر است در سپرده بلند مدت حساب باز کند.

بانک ملت؛ سود سپرده روزشمار خود را اگر کف سپرده 20 میلیون تومان باشد 22 درصد اعلام می‌کند البته این بانک به مشتریان می‌گوید برای سپرده بلندمدت با مبلغ حداقل 50 میلیون تومان سود 22 درصد پرداخت می‌شود.

بانک ملی؛ سود سپرده روز شمار را بدون تعیین کف و سقف مبلغ سپرده 14 درصد اعلام می‌کند یکی از کارمندان این بانک به خبرنگار ما می‌گوید: برای سپرده 100 میلیون تومان به بالا به مدت دو سال سود 22 درصد تعیین شده که این سپرده بعد از 4 ماهه قابل برداشت بوده و مبلغ سود عینا پرداخت می‌شود.

وی اضافه می‌کند: در این سپرده گذاری مشتری اگر بخواهد بعد از 4 ماه پول خود را از بانک برداشت کند می‌تواند سود 22 درصد که برای سرمایه گذاری دو ساله در نظر گرفته شده را دریافت کند. این امتیاز قبلا نبوده و 2 ماه است که به ما ابلاغ شده است.

 در سایت رسمی بانک ملی طرح جدید بنام «5+5» قرار گرفته که طبق اعلام این بانک "سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت ویژه 2 ساله «5+5»، خدمت جدید این بانک است که سود آن در پایان سررسید و با نرخ علی الحساب 55 درصد محاسبه می‌شود. دراین نوع سپرده، سود متعلقه محاسبه ولی به صورت ماهانه پرداخت نمی‌شود بلکه مجدداً در چرخه سرمایه گذاری قرار گرفته و سود حاصله در پایان دوره 2 ساله با بازده بیشتر به مشتری پرداخت می گردد.

در عین حال در صورت برداشت تمام یا قسمتی از مبلغ سپرده، سود متعلقه با توجه به مدت ماندگاری محاسبه خواهد شد. مشتریان محترم جهت بهره‌مندی از مزایای این سپرده، می‌توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند".

بانک صادرات ؛ برای سپرده کمتر از 5 میلیون تومان سود 7 درصد؛ بین 5 تا 10 میلیون تومان سود 14 درصد، بین 10 تا 15 میلیون تومان سود 16 درصد، بین 25 تا 50 میلیون تومان سود 18 درصد و بالای 50 میلیون تومان سود 20 درصد پرداخت می‌کند.

یکی از کارمندان این بانک اصل 44 گفت: برای سپرده سرمایه گذاری 3 ماهه سود 20 درصد و برای سرمایه گذاری 4 ماهه سود 20.5 درصد و برای سرمایه گذاری 6 ماهه سود 21 درصد ، 9 ماهه 21.5 درصد ،‌یکساله 22 درصد و 2 تا 5 ساله سود 22.5 درصد پرداخت می‌شود.

بانک سپه؛ کف مبلغ سپرده گذاری در این بانک که مشمول سود 16 درصد به صورت روزشمار خواهد شد را 5 میلیون تومان در نظر گرفته است؛ یکی از کارمندان این بانک می‌گوید سود 16 درصد برای سپرده کوتاه مدت نیز اعمال می‌شود. البته برای سپرده گذاری یکساله با مبلغ بیش از 10 میلیون تومان سود 20 درصد، مبلغ بیش از 15 میلیون تومان سود 21 درصد ،‌مبلغ بیش از 20 میلیون تومان سود 21.5 درصد و برای سپرده سرمایه گذاری پنج ساله سود 22.75 درصد پرداخت می‌شود.

این کارمند بانک دولتی درپاسخ به این پرسش که سود سپرده های این بانک از چه زمانی افزایش پیدا کرده است گفت: از دوماه قبل نرخ سود سپرده و تسهیلات این بانک بالا رفته است.

بانک سینا؛ سود سپرده روزشمار را 7 درصد اعلام کرده و به مشتری می‌گوید برای سپرده دو ساله ماهیانه 22 درصد پرداخت می‌شود البته این سود مشروط به این است که مبلغ سپرده گذاری کمتر از 5 میلیون تومان نباشد.

یکی از کارمندان این بانک خصوصی می‌گوید: برای سپرده گذاری در مدت یک تا شش ماهه حداقل 20 درصد سود و شش ماه تا یکساله 21 درصد سود پرداخت می‌شود.

وی می‌گوید: این امتیاز برای سپرده دوساله وجود دارد که مشتری ظرف یک سال پول خود را برداشت کند و سود 21 درصد را دریافت کند.

بانک قوامین؛ سود روزشمار را در حالت عادی 18 درصد تعیین کرده اما طبق اعلام یکی از کارمندان این بانک براساس بخشنامه‌ای که در 4 روز گذشته به شعب ابلاغ شده مردم می‌توانند با افتتاح سپرده شش ماهه که بعد از یکماه قابل برداشت می‌شود سود 23 درصد دریافت کند.

این کارمند بانک خصوصی اضافه می‌کند: که کف و سقفی برای سپرده گذاری در طرح مذکور وجود ندارد و مشتریان می‌توانند با هر مبلغ سپرده گذاری سود 23 درصد دریافت کنند؛ برای سپرده گذاری 5 ساله در این بانک سود 24.5 درصد پرداخت می‌شود.

بانک شهر؛ سود روزشمار را برای سپرده‌های بیش از 100 میلیون تومان 22.5 درصد و کمتر از 100 میلیون تومان 18 درصد تعیین کرده است. یکی از کارمندان این بانک می‌گوید: برای سپرده سه ماهه سود 18.5 درصد ، 9 ماهه سود 19 درصد و 5 ساله سود 24 درصد پرداخت می‌شود.

بانک پارسیان؛ به مشتریانی که 5 میلیون تومان به صورت دوماهه در این بانک سپرده گذاری کرده باشند سود 20 درصد پرداخت می‌کنند. همچنین مشتریانی که بیش از 5 میلیون تومان در این بانک به صورت 4 ماهه سپرده گذاری کرده باشند 21 درصد سود دریافت خواهند کرد.

یکی از کارمند این بانک خصوصی می‌گوید: سود سپرده روزشمار در حقیقت همان سپرده دوماهه است که مشتری سپرده را در قالب سپرده سرمایه گذاری 5 ساله نزد شعب افتتاح میکند ولی میتواند بعد از دوماه پول خود را برداشت کرده و سود 20 درصد دریافت کند.

بانک پاسارگاد؛‌که طبق اعلام یکی از کارمندان آن از پنج شنبه هفته گذشته طرح ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه میدهد برای سپرده روزشمار و کوتاه مدت سود 22 درصد پرداخت می‌کند در این طرح مشتری بعد از یکماه میتواند پول خود را برداشت کند و سود 22 درصد بگیرد.

این کارمند بانک خصوصی اضافه میکند : سپرده مذکور در قالب سپرده پنج ساله نزد شعب افتتاح میشود ولی بعد از یکماه قابل برداشت خواهد بود.

بانک اقتصاد نوین؛ مشروط به اینکه مشتری 3 ماه به پول خود دست نزد سود 19 درصد به وی پرداخت میکند همچنین در حالتی که مشتری 9 ماه از سپرده خود برداشت نکرده باشد سود 22.5 درصد دریافت خواهد کرد.

بانک ایران زمین؛ سود روزشمار خود را 18 درصد تعیین کرده و برای مشتریانی که سه ماهه با مبلغ 30 میلیون به بالا در این بانک سپرده گذاری کرده باشند سود 23 درصد پرداخت می کند؛ همچنین این بانک به سپرده‌هایی که اسماً 2.5 ساله افتتاح می شوند ولی ظرف یک سال امکان برداشت آن وجود دارد سود 22 درصد می دهد. برای سپرده های 5 ساله نیز در این بانک خصوصی سود 23 درصد پرداخت می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سود ، تسهیلات ، بانکی ، سپرده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
بنظرتون کدام بانک پول سپرده بهتره اگه کمک کنید ممنون میشم
Austria
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اگر 3ميليارد بخوام يكساله سپرده كنم مدون بانك بهتره؟
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۵:۰۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
بنده ۷۰میلیون سپرده دارم،شش ماهه بذارم چقد سوده میده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید ۲۵میلیون پول دارم بزارم بانگ چقدر ماه میدهد
Iran (Islamic Republic of)
فری
۲۱:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام ۴۸۰۰۰۰۰۰دارم بزارم بانک ماهی چقدمیدن
Iran (Islamic Republic of)
انیسا
۲۰:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
بانک ملت 21/5 میلیون سپذده دارم اما 18 درصد می‌پردازد
پاسخگوی سوالات هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
دشتی
۰۱:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بنده ۴میلیاردبانک گذاشتم ۸۰میلیون میگیرم.صفامیکنم...خوش باشید
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۶:۲۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
پولت‌رو نزن‌به هیچ‌کاری برار ، همون بخوابونی تو بانک‌بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۲۷ میلیون چند سود میدهد بانک بلند مدت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۱:۱۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
بنده چهار میلیون دارم ، بانک اینده میشه گذاشت روز شمار ؟
کف ارز سپرده تو این بانک چقده ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۸:۲۳ ۲۷ تير ۱۳۹۸
باسلام من 30 میلیون دارم کدام بانک بگذارم برای اینکه سود بیشتری گیرم بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۰۹:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام :دوستان عزیز به نظر من بانک پارسیان سود خوبی میده علاوه بر اون میتونید تا 70 درصد پولیتونم که سپرده کردید وام بردارید بدون ضامن این امنیت سپردتونم بالا میبره خیالتونم از هر لحاظ راحته
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۲:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیشترین پولی که در بانک بزاری بهت سود میده چقدره مثلآ تاهزار میلیارد سود میده بیشتر نه . یا اینکه هر چقدر پول بزاری مثلآ 10هزار میلیار یا بیشترم باشه سود میده. آیا میشه یه همچین پولیو مستقیم تو بانک مرکزی گذاشت وسود گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
من 1 میلیون دلار دارم کدوم بانک بزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
صبر کن تا من بانکمو افتتاح کنم بعد بیا سپرده گذاری کن تو بانک من بهت صود 22 درصد میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
همه بانکها باید جمع همشون فکر خودشونن با این تورم میشه زندگی کرد الان 30 سالمه هیچی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
ای کاش میشد در این بانک ها سپرده گذاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
وای یعنی 20 تا 55 درصد سود میدهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سلام،من صدو پنجاه ميليون وام گرفتم كدوم بانك بذارم كه ماهانه بهم سود بده ،تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سلام،من صدو پنجاه ميليون وام گرفتم كدوم بانك بذارم كه ماهانه بهم سود بده ،تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
برو بزن به یه کاری برار
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۰:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
من 50میلیون دارم میخام بزارم بانک اینده ایامعتره وچنددرصدسودمیده چندتومن ماهی باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
من ۶میلیون پول دارم میخام بزارم بلند مدت هر ماه سودشو بگیرم کدوم بانک بزارم سودش زیاده به سودش احتیاج دارم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۱:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
بزاز بانک اینده سپرده ایندهساز 21 درصد
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۰:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
من پول ندارم کجا باید سرمایه گذاری کنم آیا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
میگم عیدیاما جمع کردم کجا بزارم بابام ازم بر نداره
Iran (Islamic Republic of)
hassan
۱۳:۱۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
سلام من حدود یک میلیارد پول دارم خواهش میکنم بگید کدوم بانک سود بیشتری داارد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
شما اگه یک میلیارد داری پس حتمن مغزشو داشتی که به این پول رسیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
کسانی که میخوان پولی سپرده کنن حتما حواسشون باشد که اون بانک مجوز از بانک مرکزی داشته باشد واینکه اگر از بانک مرکزی مجوز داشته باشند اگر بانک به هردلیلی ورشکست شد بانک مرکزی به ازای هر نفر تاسقف ۱۰۰میلیون تومان را موظف است برگرداند یعنی اگر حتی کسی ۵۰۰ میلیون تومان دربانک گذاشته باشد درصورت ورشکستگی بانک مرکزی مبلغ ۱۰۰میلیون به طرف برمیگرداند پس بهتره همچین شخصی پولش را درچند بانک دارای مجوز بگذارد تاضرری نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ibrahim
۰۰:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
من 100هزارتومن دارم کدام بانک بیشترین سودو میده
Iran (Islamic Republic of)
ibrahim
۰۰:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
من 100هزارتومن دارم کدام بانک بیشترین سودو میده
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۰:۰۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
منم همین سوالو دارم..اگ جوابتو گرفتی ب منم بگو
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۱:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
یه 10ملیون برا شروع دارم ب نظرتون کدام بانک بهتره ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی گودینی
۱۵:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
من میخوام پنجاه وام بگیرم،بعدسپرده بزارمش کدوم بانک وام میده وسپرده رو سودخوبی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
کدوم بانک بیشتر سود میده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۱ ۲۶ دی ۱۳۹۶
من بیست میلیون دارم وبه سودش نیاز دارم بنظرتون کدوم بانک یکساله سود بهتری میده و میشه سودش رو ماه به ماه برداشت کرد
Iran (Islamic Republic of)
....
۲۲:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
من 150 میلیون پول دارم میخوام سپرده بلندمدت بازکنم کدوم بانک سود بیشتری میده و مطمئن ؟
Iran (Islamic Republic of)
....
۲۲:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
من 150 میلیون پول دارم میخوام سپرده بلندمدت بازکنم کدوم بانک سود بیشتری میده و مطمئن ؟
Iran (Islamic Republic of)
Farzam
۱۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۶
سلام
من حدودا 20 میلیون تومنی دارم میخام بزارم بانک
لطفا راهنمایی کنید کدوم بانک سود خوبی میده و مطمئن هست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۵۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
سلام من ۵۰ میلیون میخام بزارم بانک سودش رو بگیرم شرایطش چه جوریه ینی برجی چقدر میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ااحسان قاسمی
۱۹:۰۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
سلام من چهل میلیون دارم میخواستم ببینم بانک مسکن بزارم سودش چقد میشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
خواهشا به مشکلات موسسات مالی غیر مجاز رسیدگی کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۸:۳۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
سلام من ده ملیون پول دارم تا سه سال لازم ندارم کدوم بانک بیشتر سود میده و بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
دوستان کدوم بانک دولتی سود بیشتری داره
Iran (Islamic Republic of)
جواد محمدی
۲۱:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
من مبلغ 650000000 تومن دارم کدام بانک سوده بیشتری میده
Iran (Islamic Republic of)
masoud taherzadeh
۲۱:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
بالاترین نرخ سود بانکی را کدام بانک ارئه می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
پولتو بذار بانک بدون دردسر زندگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
سلام.لطفا ی نفر برادرانه منو نصیحت کنه .من ۷۰میلیون دارم میخوام سپرده شش ماهه کنمش.سود ماهیانش چقدر میشه?
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
یک میلیون به بالا خوش بحالت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
با ۲۵۰میلیون کدوم بانک بیشتر سودمیده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
با ۲۵۰میلیون کدوم بانک بیشتر سودمیده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
با ۲۵۰میلیون کدوم بانک بیشتر سودمیده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
با ۲۵۰میلیون کدوم بانک بیشتر سودمیده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۵۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
25میلیون دارم.میخوام شش ماهه سپرده کنم.بنظرتون کدوم بانک سودش بیشتره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
o,f
Hong Kong
امیر
۰۸:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
عالیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
خوب
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
بانک اینده سود روز شمار 22 درصد میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
کدوم بانک بیشتر سود میده
Iran (Islamic Republic of)
محمدباقر
۱۵:۰۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
الان فک کنم بالاترین سود و بانک سرمایه بده، روز شمار 22.5 درصد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
طرح اتو خدمت ... : هر 23 میلیون 540 هزار تومان سود میده و خیلی طرح خوبی هست .از هزار تا بانک هم بهتره بدون درد سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
ببخشید من پنج میلیون یکساله سپرده کردم از تاریخ اردیبهشت 95حالا بخوام پنج میلیون برداشت کنم کل سود هایی ک تا الان دادن پس میگیرن ؟؟لطفا کسی میدونه بگه یا چند درصد از سود و کم میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
سلام دوستان.
منظورتون از ۲۲%چیه؟مثلا صد میلیون یکساله چطور حساب کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
دانلود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اقا من ۷۷میلیون دارم کار هم نمیتونم بکنم به نظرتون کدوم بانک بزارم که سود بیشتری بده ...
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
بده من
p;
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اقا من ۷۷میلیون دارم کار هم نمیتونم بکنم به نظرتون کدوم بانک بزارم که سود بیشتری بده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من ۸۰۰ میلیون گذاشتم کاسپین هنوز تعیین تکلیف نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من ۸۰۰ میلیون گذاشتم کاسپین هنوز تعیین تکلیف نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
میزاشتی بانک ریکس کردی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۹۶
سود بانك سپه چطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۳:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۶
اقا من ۲۵میلیون دارم میخوام بذار روز شمار کدوم بانک بهتره مثلا برای این مبلغ ماهی چند تومن به من سود میدن و اینکه هرماه سروقت سود به حسابم واریز میشه ممنون میشم جواب بدید من ماهانه میخوام سود رو برداشت کنم
Iran (Islamic Republic of)
بهداد
۱۵:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بیا ی خورده از سودشو دست چندتا از ماها ک تازه ازدواج کردیمو بگیرکلی دعا خیر پشت سرته
Germany
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۴ تير ۱۳۹۶
آینده 23%
Iran (Islamic Republic of)
نوشین
۰۳:۰۷ ۰۵ تير ۱۳۹۶
سلام من ۱۰۰میلیون دارم و نیازی ندارم تا۲سال کدوم بانک بزارم بیشترین سود ومیتونم بگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۶
سلام.ببخشین.کدوم بانک دولتی ن اعتباری سودش زیاده واسه سپرده گذاری واسه 100 تومن؟ممنون راهنمایی کنین.
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
من
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۶
من
Iran (Islamic Republic of)
Alii
۲۱:۵۶ ۰۲ تير ۱۳۹۶
سلام دوستان کسی میدونه با 5 میلیون چیکار میشه کرد؟ کجا میشه سرمایه گذاری کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۲:۱۳ ۰۲ تير ۱۳۹۶
آیا بانک آینده مورد اعتماده
Iran (Islamic Republic of)
گیتا
۰۲:۳۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
آینده چند درصد سود میده ?
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
بهترينش گردشگري
Iran (Islamic Republic of)
جلیل آریایی
۰۱:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام، من میخوام بدونم در صورت ورشکستگی بانک های خصوصی مثل بانک آینده و اقتصادنوین و قوامین و شهر و... آیا پول مردم در امان هست یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ج
۱۳:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
بانک سپه برای ۱۵۰ میلیون ۲۰درصد میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
با سلام لطف کنید راجب طرح ۵+۵بانک ملی بیشتر توضیح بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
چطوره من رفتم وام بگیرم میگه به ازای 100هزار باید اینقد سود بدی چون دیر پول روپرداخت کردی ولیکن من بهش گفتم اقای ریس بانک اکه من همین پول بزارم بانک به ازای 100تومن همین سود رو که ربا هست خودت میکیری به من میدی؟؟؟میگه نه اقا فرمول داره دست من نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
بانك ملى مسكن سپه عالى هستند
Iran (Islamic Republic of)
مجتتبی
۱۹:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
کی شروع میشه من 80 تومان بزارم 24 درصد بدان
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۰۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
لطفا شفاف سازی کنید تامردم به بانکها اعتماد بیشتری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
من چهل میلیون دارم درکدام بانک به صورت بلندمدت سرمایه گذاری کنم بهتره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
به خودتون زحمت ندین بانک گردشگری داره 25 % سود میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
سود بانکها آوردن پایین ولی هیچ فرقی نکرد تورم بالا هست آقایون دولت میگوید تورم را 15درصد هست ولی نه اینطور نیست تمام اجناس گران هست و گرانتر هم شد الاان تورم 25 درصد هست دولت خودش هم میداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
من 7 میلیون دارم تا 6 ماه هم لازمش ندارم ب نظرتون کدوم بانک بگذارم
Germany
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام لطفا راهنماییم کنند یازده میلیون پول دارم کدوم بانک بزارم ک سود بیشتر میده البته روز شمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
دستشون درد نکنه
Iraq
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
من 150 مليون دارم الان 1 سال نيم در بنك ملي هست ايا نضر شما از اين بانك تغيرش بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۶ دی ۱۳۹۴
سلام من صد هزار تومن پول دارم که تا یک سال احتیاج ندارم کجا سود خوب میده؟
به این موسسه ها هم که نمیشه اعتماد کرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
خسته نباشی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
بزار بانک سویس لندن سود خوبی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
به نظر من بانك اينده از همه جا بهتر سود مي دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
به نظر من بانك اينده از همه جا بهتر سود مي دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۴
سلام ميخوام يارانه ام رو بزارم بانك و سود بگيرم؛كجا بزارم؟يه بانك معتبر ميخوام كه پنجاه تومنم رو نخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
هرچی بیشتر بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام.من ۱۲ میلیون پول دارم میخوام سپرده بلند مدت یک ساله کنم.به نظرتون کدوم بانک از همه بهتره که سپرده کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
دست مارم بگیر رفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
سلام من یک میلیارد دارم دوستان الان بانک شهر داره بهم ماهی 18.500میلیون سود میده میخوام یک میلیارد دیگم رو تو ی بانک دیگه سرمایه گذاری کنم به نظرتون کدون بانک بذارم.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
دوستان اگرپولی دارید در یک بانکی بگزارید که معتبر ودولتی باشه. یه مثل هست میگن
کم. بخورید ولی هنیشه بخورید
۱۲
آخرین اخبار