جانشین پلیس گیلان گفت: مشارکت در اعمال مجرمانه و بروز اختلاف مالی بستر ساز مرگ نگهبان کارخانه بود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، جانشین پلیس گیلان گفت: در پي گزارش پایگاه آگاهی بخش سنگر شهرستان رشت در خصوص فقدانی نگهبان شركتي به هويت (ع. گ) كه پس از اتمام پست نگهباني خود به منزل مراجعت نکرده است، كارآگاهان آگاهي رسيدگي به اين موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

صالح بيان داشت: كارآگاهان آگاهي با تجسس در منطقه پنج هكتاري در پشت كارخانه، جسد نگهبان گمشده را در حالي كه در زمين مدفون شده بود كشف و بعد از انتقال جسد به پزشك قانوني در تحقيقات خود متوجه شدند كه برق كارخانه در ساعت 23 شب گذشته پيش از مفقود شدن نگهبان به صورت مشكوكي قطع شده است.

وي با بيان اينكه كارآگاهان در بررسي هاي تكميلي پي بردند كه نگهبان شركت در دزدي هاي آهن آلات كه در داخل شركت روي مي داده دست داشته است، اظهار داشت: كارآگاهان با اين ظن كه شخصي از داخل كارخانه در سرقت با نگهبان همدست بوده، بازجويي از كاركنان كارخانه را آغاز و با تناقض گويي مدير داخلي شركت مواجه شده و وي را دستگير كردند.

صالح تصريح كرد: متهم دستگير شده كه نخست منكر بزه انتسابي شده بود، با ترفندي پليسي به ناچار لب به اعتراف گشود.

وی در پايان مشارکت در اعمال مجرمانه و بروز اختلاف مالی را بستر ساز مرگ نگهبان کارخانه عنوان کرده و تصريح كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.