ساری/

اعزام 110 گروه دانشجویی به اردوهای جهادی مازندران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه امسال 350 نفر در قالب 110 گروه به اردوهای جهادی اعزام شده‌اند، گفت: در نوروز پارسال نیز 250 نفر در اردوهای جهادی حضور داشتند.

لزگی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛با بیان اینکه حرکت جهادی دانشجویی از سال 84 در کشور آغاز و در مازندران نیز از سال 86 پیگیری شد، افزود: این طرح با هدف طراحی و ترویج الگوی زندگی جهادی براساس الگوی زندگی اسلامی و کمک به توانمندسازی مناطق محروم و توانمندسازی علمی این مناطق صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه از سال 90 اردوهای طرح هجرت مازندران به خارج از استان نیز انجام شد، تصریح کرد: این اردوها در مناطق شادگان خوزستان، مناطق زلزله‌زده آذربایجان و امروز نیز در غرب مازندران صورت گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی مازندران موفق به کسب رتبه‌های خوبی در کشور شده است، افزود: این اردوها در طرح ولایت مشهد، المپیاد فرهنگی دانشجویان استان، جشنواره علوم قرانی بابل، جشنواره شعر و ادبیات دفاع مقدس در دانشکده کشاورزی ساری و اجلاسیه شهدای دانشجوی مازندران حضور فعال داشته است.

لزگی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی مازندران در هزارجریب نکا، کیاسر ساری، بندپی بابل، سه هزار تنکابن و اشکورات رامسر متمرکز بود، گفت: این اردوها با دستاوردهای آموزشی و عمرانی برای مناطق همراه بوده است.

وی با بیان اینکه کمک گرفتن از دستگاه‌های اجرایی برای اردوهای جهادی مشکل است، افزود: این دستگاه‌ها کمکی به این اردوها نمی‌کنند و دانشجویان بیشتر از خیرین و یا دانشگاه‌های خود هزینه امور عمرانی را تامین می‌کنند.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: بسیج ، اردو ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.