بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

دستگاه دیپلماسی به احضار سفیر پاکستان اکتفا نکند/مرزبانان ایرانی را آزاد کنید

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خواستار آزادی 5 مرزبان ربوده شده ایرانی شد و اعلام کرد: امروز هیزم آتش اختلافات قومی از غرب بر سرزمین‌های اسلامی ریخته می‌شود و تلاش آنان برای ایجاد شکاف در بین شیعه و سنی غیرقابل انکار است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه خود در رابطه با پنج مرزبان ربوده شده ایرانی اعلام کرد: امروز هیزم آتش اختلافات قومی از غرب بر سرزمین‌های اسلامی ریخته می‌شود. در این میان تلاش آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و دستگاه اطلاعاتی پادشاهی انگلیس برای ایجاد شکاف در بین قومیت‌های ایرانی و به خصوص شیعه و سنی غیر قابل انکار است.

متن کامل بیانیه این اتحادیه به شرح ذیل است:

«امروز جهان اسلام از سوریه تا عراق و از دشت‌های افغانستان تا جلگه‌های کراچی در آتش جهل و نفاق دست‌ساخته‌های استکبار جهانی می‌سوزد، روزی نیست که انفجاری در مسجدی روی ندهد و خانواده‌‌ای به عزای عزیزان خود ننشیند.

بذر نفاق و کینه‌ای که از سال‌های دور توسط دسیسه‌گران استکبار جهانی در بین مسلمانان با فرقه آلوده و صهیونیستی وهابیت کاشته شده است امروز در حال دادن میوه‌های خون‌آلود خود در کشورهای مسلمان است.

هم‌اینک نیز دست‌‌های پنهان سازمان‌های اطلاعاتی غربی و نوچه‌های منطقه‌ای آنها در پادشاهی‌نشین‌های خلیج فارس برای تجهیز گروهک‌های تروریستی به هیچ عنوان پنهان نیست. اعترافات صریح دستگیر شدگان این گروهک‌ها و همچنین گزارش‌های منابع خبری مستقل و غیرمستقل بر این نکته تأکید می‌کند که امروز هیزم آتش اختلافات قومی از غرب بر سرزمین‌های اسلامی ریخته می‌شود. در این میان تلاش آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و دستگاه اطلاعاتی پادشاهی انگلیس برای ایجاد شکاف در بین قومیت‌های ایرانی و به خصوص شیعه و سنی غیر قابل انکار است.

حمایت از گروهک تروریستی جندالله و حملات اخیر گروهک جیش‌العدل تنها بخش کوچکی از این حملات ددمنشانه و ناجوانمردانه است.

امروز مرزبانان مظلوم ایرانی گرفتار تروریست‌هایی هستند که حامیان غربی آنها به تسلیح و حمایت آنها پرداخته‌اند لذا بر دستگاه دیپلماسی کشور فرض است که تلاش‌های خود را برای آزادکردن هرچه سریعتر این سربازان جوان بیشتر کند و تنها به "احضار سفیر پاکستان" راضی نشود و به دنبال کارهای اساسی برای جلوگیری از چنین جنایات غیر انسانی و وحشیانه باشد.

اکنون وقت آن رسیده که مسئولان داخلی به تلاش متخصصان و دانشمندان نظامی کشور برای دستیابی به تکنولوژی و فناوری‌های نوین اطلاعاتی و نظامی، توجه جدی‌تری داشته باشند تا بلکه این صنایع ارزشمند جایگزین خوبی برای مرزبانانمان باشد و کمتر شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگوار باشیم.

ما دانشجویان به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به پشتیبانان غربی این گروهک‌های تروریستی هشدار می‌دهیم که دست از حمایت‌های این‌چنینی و دخالت در امور داخلی کشورمان بردارند.

هنوز بازوی آمریکا و انگلیس و نواده نامشروع آن اسرائیل، در زیر مشت توانمند ملت ایران است و انتقام از چنین رفتارهایی بسیار سهل و آسان خواهد بود.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار