پاسخ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پیام مقام معظم رهبری

برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی درنگ نمی‌کنیم/ آماده نبرد با جبهه پلید استکباریم

در پاسخ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پیام مقام معظم رهبری آمده است: پیام بابرکتتان بار دیگر روح امید، نشاط و پویایی را به فرزندانتان در جامعه اسلامی دانشجویان دمید و فصل جدیدی را در فعالیت‌هایشان آغاز کرد، از اینکه فرزندان انقلابی خود را این چنین مورد لطف قرار دادید احساس غرور کرده و عظمت این فرمان را با تمام وجود درک کردیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  پاسخ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پیام شفاهی مقام معظم رهبری خطاب به تشکل‌های دانشجویی به شرح زیر منتشر شد.

بسمه تعالی

 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ

اى كسانى كه ايمان آورده‌‏ايد، صبر كنيد و ايستادگى ورزيد و مرزها را نگهبانى كنيد و از خدا پروا نماييد، اميد است كه رستگار شويد. (سوره آل عمران،آیه 200)

با عرض سلام و تحیات به محضر مبارک رهبر فرزانه  انقلاب

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)

پیام شفاهی حضرتعالی خطاب به تشکل‌های دانشجویی انقلابی را با گوش جان شنیدیم این پیام بابرکتتان بار دیگر روح امید، نشاط و پویایی را به فرزندانتان در جامعه اسلامی دانشجویان دمید و فصل جدیدی را در فعالیت‌های جامعه اسلامی دانشجویان آغاز نمود و از اینکه فرزندان انقلابی خود را اینچنین مورد لطف قرار دادید احساس غرور کرده و عظمت این فرمان را با تمام وجود درک نمودیم.

ما سربازان کوچک شما در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در برابر فرامین و منویات حکیمانه حضرتعالی بیش از پیش احساس وظیفه کرده و در این پیچ تاریخی و سرنوشت ساز خود را آماده نبرد با جبهه پلید استکبار نموده‌ایم.

بر خود فرض می‌دانیم که تا جان در بدن داریم تحت لوای ولایت، عمارگونه و مالک اشتروار  در میدان نبرد ایستاده و تشکیلات را صرفا سنگری بدانیم در دفاع از آرمان‌های بلند امام روح الله  و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

ما سربازان ولایت تحت فرماندهی حضرتعالی، چشم بر افق‌های روشن و امید بخش این نظام مقدس دوخته و عهد می‌نماییم برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی لحظه‌ای درنگ نکنیم.

ما افسران جوان و جان بر کف ولایت همواره خود را نیازمند فرامین و رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی دانسته و از خدای منان خواهانیم که همیشه قدم‌هایمان را در میدان‌های نبرد محکم و استوار گرداند. باشد که در برهه حساس کنونی، با دعاهای خیر خویش ما را در میدان عظیم نبرد حق علیه باطل یاری نمایید.

طول عمر و عزت روز افزون حضرتعالی و نظام اسلامی را از پیشگاه خداوند متعال خواستاریم.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار