وزیر ورزش دستور پیگیری حادثه دیزین را داد؛

پور کاظمی:فدراسیون پزشکی ورزشی از شاهسوندی حمایت می کند

وزیر ورزش و جوانان در پی حادثه تلخ دیزین و به کما رفتن نوید شاهسوندی، بررسی علل حادثه و برخورد با خاطیان را خواستار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پی سانحه دلخراش برخورد نوید شاهسوندی با پایه کابین در پیست دیزین و به کما رفتن این اسکی‌باز باتجربه، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان از مصطفی مدبر، رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خواست علل حادثه را بررسی کند و چنانچه کوتاهی و قصوری از سوی پیمانکار پیست دیزین صورت گرفته، اقدامات لازم انجام و با خاطیان برخورد شود تا چنین حوادثی تکرار نشود.
 
وزیر ورزش همچنین از دکتر لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی خواست تا همه گونه همکاری و حمایت برای معالجه و درمان نوید شاهسوندی صورت بگیرد.

پور کاظمی:فدراسیون پزشکی ورزشی از شاهسوندی حمایت می کند

دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در پی آسیب دیدگی شدید نوید شاهسوندی اسکی باز کشورمان مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفت تا در خصوص درمان این اسکی باز کشورمان پی گیری لازم انجام شود. در همین راستا دکتر سعیدی رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی مسئول پی گیری درمان وی و حمایت های فدراسیون شد.

وی افزود: نوید شاهسوندی که در پیست دیزین از ناحیه دست ،لگن، پا و سربه شدت دچار آسیب دیدگی شد ابتدا به بیمارستان امام خمینی ره و پس از آن به بیمارستان پارس منتقل شد و در آنجا توسط دکتر ملاحسینی جراح مغز خونریزی مغزی وی تخلیه شد و در حال حاضر در کما هست.

دکتر پور کاظمی گفت: آسیب دیدگی ارتوپدی وی کم بوده و بیشترین آسیب وی از ناحیه سر بوده که دچار خونریزی مغزی شده که مراحل اولیه درمان وی انجام شده و فدراسیون پزشکی ورزشی تا بهبودی کامل نوید شاهسوندی هر گونه حمایت لازم را انجام می دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، دیزین ، شاهسوندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار