احمد جربا: سرلشکر "سلیم ادریس" نقشی مهم و مثبتی در فرماندهی "ارتش آزاد" داشته است

رئیس ائتلاف ملی مخالفان "احمدجربا" با تقدیر از نقش فعال سرلشکر "سلیم ادریس" فرمانده سابق ارتش آزاد سوریه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد : سرلشکر سلیم ادریس، ارتش آزاد را در شرایط سخت رهبری کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العربیه ، رئیس ائتلاف ملی مخالفان سوریه "احمد جربا "با انتشار بیاینه‌ای ، از نقش فعالانه سرلشکر سلیم ادریس رئیس سابق ستاد ارتش آزاد سوریه در شرایط سختی که بحران سوریه با آن مواجه بود تقدیر کرد.

احمدجربا در بیانیه‌اش گفت : "سرلشکر سلیم ادریس در مدت بیش از یک‌سال از زمان تأسیس ستاد، نقشی فعالانه و مثبت در شرایط سختی در انقلاب سوریه داشته و همچنین جایگاه و کرامت وی و تلاش‌های او همراه با تلاش‌های بسیاری از افسران ، نقشی مهم و مثبتی در ستاد ارتش آزاد داشته است."

گفتنی است که شورای عالی نظامی ارتش آزاد سوریه با صدور بیانیه ای یکشنبه شب به‌یکباره از تعیین سرتیپ "عبدالله بشیر" فرمانده جدید ارتش آزاد بجای سرلشکر سلیم ادریس خبر داد.

لازم به ذکر است ،عبدالله البشیر النعیمی یکی از بارزترین شخصیات نظامی در "قنیطره" سوریه و فرمانده شورای نظامی آن از زمان تأسیس آن در اواخر سال 2012 بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار