اولین سرمربی رسمی فوتبال ایران در روزی روزگاری شبکه ورزش

حسن حبیبی از پیشکوستان فوتبال چهارشنبه 30 بهمن ماه به برنامه روزی روزگاری می‌آیدوناگفته‌های دوران ورزشی خود را بازگو می‌کنند .

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران به  نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، حسن حبیبی  از پیشکوستان فوتبال  چهارشنبه 30 بهمن ماه به برنامه روزی روزگاری می‌آیدوناگفته‌های دوران ورزشی خود را بازگو می‌کنند . 

حسن حبیبی اولین سرمربی رسمی فوتبال ملی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او در تیر ماه سال ۱۳۵۸ تیم منتخب تهران را در مسافرت به شوروی سابق همراهی کرد و بلافاصله بعد از آن به دنبال حضور ناصر نوآموز در راس فدراسیون فوتبال ایران به سمت سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان منصوب شد.

حبیبی بعد از مرحوم دهداری و مرحوم رنجبر، سومین مردی بود که بعد از تجربه کردن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال سرمربیگری این تیم را هم تجربه کرده است .

 وی ۲ بار در جریان ۲ صعود ناکام تیم ملی امید به المپیک‌های بارسلون ۱۹۹۲ و آتلانتا ۱۹۹۶ سرمربی تیم ملی بود اما علیرغم ناکامی، با معرفی مردانی چون خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، جواد منافی، نیما نکیسا، کریم باقری، مهرداد میناوند، مهدی مهدوی کیا  نشان داد که در کارش یک مربی موفق است . مربیگری در تیمهای آرارات ، برق شیراز، استقلال اهواز درسابقه دارد.

  برنامه   «روزی روزگاری» با اجرای منصور ضابطیان، تهیه‌کنندگی ابراهیم داروغه‌زاده، از ساعت 21 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود .

هدف از تولید این برنامه، علاوه بر گفتگوی صمیمی با نام آوران عرصه ورزشی کشور مرور خاطرات تلخ و شیرین ایشان،آسیب شناسی ساختار ورزش دیروز و مقایسه آن با وضعیت کنونی ورزش قهرمانی عنوان شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار