دانشگاه در هفته‌ای که گذشت/

از خداحافظی فرهاد رهبر با دانشگاه تهران تا لزوم توجه مسئولان به ظرفیت‌های درونی کشور

مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


جمشیدی: باید در عرصه اقتصاد دست برتر منطقه باشیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: باید با تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در کشور داریم، جایگاه برتر جمهوری اسلامی ایران در منطقه را حفظ کنیم.


"مختاباد" رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شد

سید عبدالحسین مختاباد عضو شورای شهر تهران به ریاست دانشکده هنر ومعماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی منصوب شد.

"فرهاد رهبر" از ریاست دانشگاه تهران برکنار شد/ "امید" سرپرست شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فرهاد رهبر را از ریاست دانشگاه تهران برکنار کرد.

حسن خانلو: معادلات دکارتی دنیا در مواجهه با امام خمینی(ره) متوقف شد

دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور در جمع دانشجویان در دوازدهمین اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور پیرامون اخلاق تشکیلاتی به سخنرانی پرداخت.

عباسی: عقلانیت و اندیشه‌ورزی جامعه را به تعالی می‌رساند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، گفت: برای تقویت ارزش خوب بودن، بایستی عقلانیت و اندیشه‌ورزی را در جامعه تقویت کنیم تا شاهد رشد و پویایی آن باشیم.

عباسی: باید مراقب باشیم؛ چراکه ترورهای دشمن به سال 88 برنمی‌گردد

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ما باید مراقب باشیم زیرا ترورهای دشمن به سال 88 برنمی‌گردد؛ دشمنان خواستند از شهادت علیمحمدی استفاده‌های سیاسی کنند.


پاسخ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پیام مقام معظم رهبری

در پاسخ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به پیام مقام معظم رهبری آمده است: پیام بابرکتتان بار دیگر روح امید، نشاط و پویایی را به فرزندانتان در جامعه اسلامی دانشجویان دمید و فصل جدیدی را در فعالیت‌هایشان آغاز کرد، از اینکه فرزندان انقلابی خود را این چنین مورد لطف قرار دادید احساس غرور کرده و عظمت این فرمان را با تمام وجود درک کردیم.

پوسترهای پیام مقام معظم رهبری به گردهمایی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

پوسترهای پیام مقام معظم رهبری به گردهمایی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل منتشر شد.

کواکبیان: موافق مشروط توافقنامه ژنو هستیم، نه مطلق

دبیر حزب مردم سالاری در ششمین روز دوازدهمین اردوی جهاد اکبر در جمع دانشجویان اتحادیه انجمن‌های مستقل سراسر کشور پیرامون توافق ژنو و مباحث هسته‌ای به صحبت و پرسش و پاسخ با دانشجویان پرداخت.

کردلو: اتهام نقض حقوق بشر در ایران نشانه شکست غرب در دیپلماسی است

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با تاکید بر اینکه مخرج مشترک راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی اجماع و وحدت ملی حول محور ولایت فقیه و علیه فتنه‌گران است، گفت: آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی به خاطر 2 فتنه‌گر که به دلیل مصلحت نظام در حصر هستند و با رأفت اسلامی با آن‌ها رفتار می‌شود، ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می‌کند.


یادداشت/ 6 نکته از پیام رهبر انقلاب به دانشجویان

دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، در یادداشتی آورده است: پیام اخیر مقام معظم رهبری به دانشجویان، حاوی راهبردها و اقداماتی برای تمامی تشکل‌های دانشجویی است که در صورت تحقق آن، فصل زرینی در کارنامه‌ جنبش دانشجویی مسلمان در دهه‌ 90 رقم خواهد خورد.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع): تعلل در محاکمه سران فتنه اجازه دخالت آمریکا در امور ایران را می‌دهد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) اعلام کرد تعلل در محاکمه و مجازات سران فتنه، منجر به جری شدن فتنه‌‌‌گران داخلی و اربابانشان در خارج از مرزها خواهد شد، به گونه‌ای که به خود اجازه دخالت در امور کشور و نقض آشکار استقلال ملی ایران را می‌دهند.

شریعتی: مقام‌های آمریکایی هنگام صحبت در مورد ایران حد و مرز خود را بشناسند

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه مقام‌های آمریکایی هنگام صحبت در مورد ایران حد و مرز خود را بشناسند، گفت: ملت ایران باهمه تهدیدها و کارشکنی‌های قدرت‌های بزرگ وارد سی و ششمین سال پیروزی انقلابشان شدند و این به این معنی است که همچنان بر قدم هایشان استوارند و با تمام توان در مقابل آمریکا می‌ایستند.

روستاآزاد: کشور باید با تکیه بر ظرفیت‌های درونی پیش رفته و پیروز شود

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: در بحث رقابت‌های بین‌المللی کشور باید با الفبای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌ها و سرمایه‌های درونی جلو بیفتد و پیروز شود.

مقدم‌فر: اندیشه‌های انحرافی حماسه سیاسی و اقتصادی را تهدید می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یکی از دلایل 35 ساله شدن انقلاب اسلامی ایستادن پای آرمان‌ها و بیان شفاف و صریح آنهاست، گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی باید آرمان‌ها را محقق کند اما در حال حاضر با اندیشه‌های انحرافی روبرو هستیم که حماسه آفرینی‌های سیاسی و اقتصادی را تهدید می‌کند.


عارف: اساسنامه تشکل صنفی اساتید هفته آینده اعلام می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه تشکل صنفی اساتید با هدف پیگیری مطالبات دانشگاهیان و پیگیری توسعه علم و فناوری در کشور فعالیت می‌کند، گفت: اساس‌نامه این تشکل نوشته و هیئت موسس آن مشخص شده است که هفته آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار