كشف 678 كيلو گرم مواد مخدر در شهرستان قاين

فرمانده انتظامي شهرستان قاين خراسان جنوبي از کشف 678 کيلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ احمدي گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، ماموران اين فرماندهي طي يک هفته گذشته با انجام يک سري کار اطلاعاتي، گشت، کمين، بازرسي خودروها و طي چند عمليات جداگانه موفق به کشف بيش از 678 کيلوگرم انواع مواد مخدر، دستگيري 9 نفر متهم و توقيف 6 دستگاه انواع خودرو از قاچاقچيان شدند .

وي ادامه داد: در اولين عمليات ماموران ايستگاه بازرسي با اجراي گشت و کمين در اطراف ايستگاه بازرسي به کنترل محورهاي فرعي پرداخته که با توجه به تاريکي هوا اکيپ ديده باني به 2 دستگاه خودروي زانتيا که در در اطراف جاده اصلي به يکديگر چراغ مي دادند مشکوک شدند که به محض مشاهده ماموران با سرعت بالا بدون توجه به فرمان ايست مأموران به سمت گناباد متواري شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان قاين افزود : ماموران با رعايت قانون بکارگيري سلاح به طرف خودروها اقدام به تير اندازي کردند که چندين گلوله به خودروها اصابت کرد و پس از حدود 10 کيلومتر تعقيب و گريز يک دستگاه خودروي زانتيا که مورد اصابت گلوله از قسمت هاي بدنه و لاستيک قرار گرفت که راننده خودرو را در کنار جاده رها و از محل متواري شد که در بازرسي صورت گرفته هشت کوله بار ترياک در کنار جاده به وزن 276 کيلوگرم ترياک با لفافه و 9 کيلوگرم حشيش کشف شد .

وي گفت: در اين عمليات جمعا مقدار 285 کيلوگرم مواد مخدر از قاچاقچيان کشف که با اجراي طرح مهار خودرو زانتياي متواري شده توقيف و 3 نفر متهم دستگير شدند .

سرهنگ ناصر احمدي با بيان اينکه در عملياتي ديگر ماموران ايستگاه بازرسي با کسب اخبار و مشاهده رد يکدستگاه خودروي پژو در جاده هاي خاکي واقع در پشت ايستگاه بازرسي و احتمال حمل مواد مخدر از اين منطقه با اجراي کمين متوجه عبور يکدستگاه خودرو پژو 405 که بصورت چراغ خاموش وارد محور اصلي شده مي شوند که بلافاصله دو اکيپ مجهز گشت به تعقيب خودرو مذکور پرداختتند .

فرمانده انتظامي شهرستان قاين اظهار داشت : پس از حدود 5 کيلومتر تعقيب و گريز و با استفاده از قانون بکارگيري سلاح خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و متوقف شد که راننده خودرو پياده و قصد فرار داشت که با شگردهاي پليسي متهم دستگير و در بازرسي خودرو مقدار 115کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و مقدار 227 کيلو و 400 گرم حشيش ، که جمعا مقدار 342کيلو و 400 گرم مواد مخدر از قاچاقچيان کشف شد .

وي افزود : در 3 عمليات ديگر نيز ماموران ايستگاه بازرسي و پاسگاه ابراهيم آباد به 3 دستگاه خودرو سمند و پژو 405 و دوو مشکوک شده که از بازرسي خودروها جمعا مقدار 200/39 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و در اين رابطه 5 نفر متهم دستگير شدند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.