شهرکرد/پیکر 2 شهید حادثه تروریستی دیاله عراق:

در گلستان شهدای هفشجان آرام گرفت

پیکر مطهر « محمدرضا کیوانی » و « علی شیخی نژاد »؛ دو شهید ایرانی باقیمانده از شهدای عملیات تروریستی 22 آذرماه امسال در منطقه دیاله عراق، پس از تشییع باشکوه در شهرهای شهرکرد و هفشجان، در گلستان شهدای هفشجان به خاک سپرده شدند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

پیکر مطهر « محمدرضا کیوانی » و « علی شیخی نژاد »؛ دو شهید ایرانی باقیمانده از شهدای عملیات تروریستی 22 آذرماه امسال در منطقه دیاله عراق، صبح امروز ( چهارشنبه 30 بهمن 1392 ) پس از قرائت قرآن و نوحه سرایی بر روی دستان مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر این 2 شهید، به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، و در جوار بارگاه نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س)، به زادگاهشان شهر هفشجان منتقل و در گلستان شهدای این شهر، به خاک سپرده شدند.

گفتنی است: در حمله عصر روز جمعه 22 آذر امسال تروریست های مسلح به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی طرح انتقال گاز در منطقه الندی، نزدیک منطقه بلدروز استان دیاله عراق ( واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد )، 18 کارگر و مهندس ایرانی و عراقی کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند که 9 شهید و چند مجروح این سانحه، از استان چهارمحال و بختیاری بودند.

از 9 شهید اهل استان چهارمحال و بختیاری؛ 6 شهید از اهالی شهر هفشجان، یک شهید از اهالی لردگان و 2 شهید نیز از منطقه اشکفتک و چالشتر بودند.

پیکر شهیدان « محمد نصیری »، « خسرو پاداش » و « یزدان کیوانی »؛ 3 شهید اهل استان چهارمحال و بختیاری در این حادثه تروریستی، روز چهارشنبه 27 آذرماه سال جاری در آیینی با شکوه در شهر هفشجان، زادگاه این شهیدان به خاک سپرده شد.

پیکرهای مطهر 4 تن دیگر از شهدای این عملیات تروریستی به نام های « رضا امانی » اهل اشکفتک، « کامران شبان » اهل چالشتر، « مرتضی پالار » اهل هفشجان و « علی حسین خلیلی » اهل لردگان هم روز پنج شنبه 12 دی ماه 92، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام رضا (ع) در استان چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری شد.

شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله حدود 10 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز این استان قرار دارد که دارای بیش از 2 هزار نفر نیروی فنی در زمینه صنایع مختلف می باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.