ابن قاسم:

جلسه فقط به منظور هماهنگی جام باشگاههای آسیا برگزار شد/ از الجیش قطر شناخت کامل داریم

سرپرست فولاد خوزستان گفت: CD و بازیهای الجیش قطر را دیده‌ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم و برای برد به قطر می‌رویم.

ابن‌قاسم، سرپرست تیم فولاد خوزستان درخصوص جلسه تشکیل شده به منظور حضور در جام باشگاههای آسیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در رابطه با مسئله مهم جام باشگاههای آسیا جلسه‌ای با حضور مدیر ورزشگاه محل انجام مسابقه، مسئولان ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولان انتظامی استان برگزار شد که به بحث و بررسی اقداماتی که قرار است انجام شود  پرداخته شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که تیم‌هایی که به خوزستان سفر می‌کنند به بهترین شیوه از آنها استقبال گردد و در واقع میزبان خوبی برای این تیم‌ها باشیم.

ابن‌قاسم در خصوص شرایط تیمش هم تصریح کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و این را می‌توان با نتایجی که در لیگ برتر کسب کرده‌ایم ثابت کرد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور پر قدرت در جام باشگاههای آسیا ادامه داد: خوشبختانه تیم ما در آمادگی کامل برای رویارویی با تیم‌های عربی در جام باشگاههای آسیا به سر می‌برد و هدف تیم فولاد در درجه اول ارائه بازی‌های خوب و صعود از مرحله گروهی است.

وی در پایان با اشاره به بازی تیمش مقابل الجیش قطر هم گفت: ششم اسفند با این تیم در قطر بازی داریم و از این تیم شناخت کامل را داریم و  CD بازیهای این تیم را دیدیم و بازی‌هایشان را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوتشان را شناسایی کردیم و به طور قطع برای برد و کسب  سه امتیاز به قطر می‌رویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطر ، فولاد خوزستان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار