اردبیل/

مدیران آبفای ۳ شهر اردبیل منصوب شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با صدور حکمی مدیران آبفای اردبیل، سرعین و نیر را منصوب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در حکمی که عصر امروز و عبدالحسین حسن زاده صادر کرده و با آن به معارفه مدیران 3 شهرستان پرداخت حبیب اسحقی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب اردبیل منصوب شد.

با حکم حسن زاده مدیرعامل آب و فاضلاب شهری اردبیل اسحق مصدق به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب سرعین و اباذر کرامت به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب نیر منصوب و از مدیران سابق تجلیل شد.

در این مراسم مدیرعامل آبفای استان اردبیل گفت: رویکردی که شرکت آب و فاضلاب امسال در پیش گرفته توجه جدی به تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه در بخش تصفیه خانه های فاضلاب و آبرسانی به شهرهای مختلف است که ما نیز بر همین اساس هدفگذاری هایمان را انجام دادیم.

عبدالحسین حسن زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط خاص مالی و اقتصادی در بخش های جاری و عمرانی به سر می بریم با نهایت صرفه جویی شرکت تلاش می کند تا طرح های خود را در سال آینده به سرانجام برساند.

وی افزود: ما با برنامه ریزی دقیق و صرفه جویی در هزینه ها با مدیریت کار آمد و پیگیری های جدی وصول مطالبات و تسلط بر بحران و ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع را همچنان در اولویت قرار دادیم.

مدیرعامل آبفای استان اردبیل بیان کرد: بیش از 5 طرح بزرگ تصفیه خانه در سطح استان در حال اجراست که در سال آینده تصفیه خانه شهرهای شمال استان اردیبل، پارس آباد و بیله سوار تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

حسن زاده از مدیران جدید شرکت آب و فاضلاب اردبیل، سرعین و نیر خواست در تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام داشته و نسبت به ارتقای شاخص های سلامت آب شرب مردم همت کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: انتصاب ، اردبیل ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.