ساري/

چهار میلیون جلد کتاب آموزش نماز در گینس ثبت شد

حمیدرضا ماهی صفت هنرمند کشورگفت: در ترجمه کتاب گینس دو بار در سال‌های 2011 و 2013 با عنوان کادو بیش از چهار میلیون جلد کتاب به صورت رایگان در رابطه با آموزش نماز ثبت شد و همه هدایای کتاب من به جوانان بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حمید ماهی صفت  در جمع دانشجویان دانشگاه شمال، راه‌اندازی سامانه تلفنی به نام تنها مرکز اهدای کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در دنیا از سال 1380 آغاز فعالیت کرد.

وی گفت: بچگی‌ام هم با مزاح و شوخی بوده و در آن دوران نیز شوخ طبع بودم و این عاملی شد تا به این عرصه بیایم.

وی افزود: خواستم کمدین شوم و سیرک داشته باشم و این مهم از اهدافم بود البته چون سیرک احتیاج به فضای بسیار زیاد داشت به کمدی روی آوردم.

ماهی صفت با اعلام اینکه متولد 20 بهمن ماه 38 در شیراز است گفت: کارهای هنری را رسما در سال 1375 شروع کردم و خدا را بسیار شاکرم در عرصه کمدی وارد شده و دلیل خنداندن و شادی دل مردم هستم همچنین هرچه هم‌اکنون دارم هم از لطف خدا است.

وی گفت: راه‌اندازی سامانه تلفنی تنها مرکز اهدای کتاب آموزش نماز به صورت رایگان در دنیا از سال 1380 بودو هم‌اکنون در سطح دنیا بی‌نظیر است.

این هنرمند برجسته کشور گفت: در جشن تولدم جلوی پنج هزار نفر در وزارت کشور آرزو کردم خدا تا لحظه ای مرا زنده نگهدار که باعث خنده مردم شوم./ب

برچسب ها: کتاب ، نماز ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.