خرمگاه: سابقه نشان داده استقلال در آسیا خوب نتیجه می‌گیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همیشه در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خوبی انجام داده و نتیجه لازم را گرفته است.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی استقلال در لیگ قهرمانان اظهار داشت: استقلال از اول فصل بازیکن بازی‌ساز نداشته و بازیکنی را هم که در این پست داشت از دست داد. در اواسط فصل هم سه بازیکن از این تیم جدا شدند و خسرو حیدری که در حمله و دفاع نقش مهمی داشت مصدوم است.
 
استقلال همیشه نشان داده که در لیگ قهرمانان خوب بازی کرده و نتیجه لازم را می‌گیرد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: خوب بازی نکردن نداشتن بازیکن خلاق است و قلعه‌نویی سرمربی استقلال چند بازیکن را در این پست امتحان کرده که نتیجه نگرفت اما آمدن مبعلی که بازیکن خلاقی در این پست است فکر می‌کنم بتواند استقلال را کمک کند.
 
وی در رابطه با حریفان استقلال ادامه داد: نمی‌توان از حریفان استقلال به راحتی بگذریم من فکر می‌کنم که استقلال در فاز حمله خلاقیت لازم را ندارد و از سرعت پایین‌تری برخوردار است اما معتقدم استقلال در اولین بازی خود با الشباب برنده از زمین خارج شود.
 
خرمگاه در پایان به هواداران استقلال گفت: هوادارانی که با برد استقلال خوشحال و با باختش ناراحت می‌شوند باید منطقی باشند شرایط استقلال شرایط خاصی است و با این حال باید تلاش بازیکنان و مربیان تشکر لازم را انجام داد باید تا آخر امیدوار به آینده این تیم باشند هواداران باید حمایت خود را تا آخرین لحظه به این تیم نشان دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار