جنجال مافیای رسانه ای ضد انقلاب بر سر دلارهای شیوخ عرب

در یکی از تازه ترین این موارد مسعود امینی از مهره های اپوزیسیون فعال در تلویزیونهای ماهواره ای از کلاهبرداری‌های شهرام همایون می‌گوید.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در میان یقه گیری ضد انقلاب خارج نشین از یکدیگر با ادعای حمایت از مردم ، پشت پرده هایی از منابع مالی رسانه های فریب که با شارلاتان بازی از سناتورهای امریکایی و شیوخ عرب گرفته شده ،کنار می رود .
مسعود امینی در برنامه تلویزیونی خود به نام کارنامه که از تلویزیون ضد انقلابی امید ایران پخش شد، به موارد جالب و قابل تاملی از کلاهبر داری‌های عدیده شهرام همایون اشاره می کند.

 امینی با افشای این مطلب  که شهرام همایون مبلغ 100هزار دلار علیرضا نوریزاده را بالا کشیده و اختلاف همایون و نوریزاده بر سر همین 100 هزار دلار بوده است، از دلالی هر دوی این ها برای شیوخ عرب پرده برداشت و گفت :” من همه این حرفهایم را با مسئولیت های خودم می گویم   اینها همه کارهایشان بی کیفیت هست 200 هزار دلار بیشتر در نمیاورند اما 500 هزار دلار خرجشان می شود . این پولها را چه کسی به اینها می دهد؟
 شهرام همایون همین آقایی که 100 هزار دلار  پول نوری زاده را خورد و باعث شد وی از شیوخ عرب برای راه اندازی تلویزیون ماهواره ایش پول بگیرد خودش هم از عربها پول گرفته  و می گیرد "



. وی همچنین از رضا پهلوی انتقاد کرد که چرا به مصاحبه با شخصیت شارلاتانی مثل همایون تن‌ در میدهد.مسعود امینی افزود که شهرام همایون طوری القا می‌کند که گویی سخنگو و بلندگوی رضا پهلوی میباشد و بدین ترتیب هزاران سلطنت طلب را میفریبد.

این مهره فعال سلطنت طلب با اظهار آنکه توسط باند شهرام همایون بخاطر افشاگری هایش تهدید شده، اظهار داشت :” من باید بمیرم که سکوت کنم! به هیچ کدام از شما شغالها باج نمی دهم  و از شما نمی ترسم! زندگی من رومئو است . من چیزی ندارم که از کسی بخواهم پنهان کنم. "
 
 وی با افشای فساد اخلاقی شهرام همایون مجری مشهور سلطنت طلبها اظهار  داشت :” شهرام همایون یادت هست  تو در این شهر جا نداشتی بخوابی  ؟ با کلاهبرداری و پول مردم خوردن اینطور رشد کردی. تو از بستگانت کلاهبرداری کردی. 700 هزار دلار پول بستگانت را به اینجا اوردی و خوردی و  با دختر عمه ات که متاهل است روابط نامشروع داشتی. دری به تخته خورد و شما به جایی رسیدید . خجالت بکش مرتیکه! تو در این شهر جایی نداری!”

 امینی همچنین با اشاره به دیکتاتوری و اقتدار طلبی باند مافیایی شهرام همایون در میان ضد انقلابها خطاب به ایشان فریاد می زد :” من کلیپ هایم را برای شما اقایان همایون و شجره اوردم اما گفتید پخش نمی کنید .شما اندیشمندان اپوزسیون را حذف کردید تا تنها صدای خودتان شنیده شود. شما تحمل صداهای دیگر را ندارید. "

این افشاگری ها با واکنش دیگر مافیای رسانه ای سلطنت طلب روبرو شده و امینی طی‌ تماس با پایگاه ضد انقلابی حقوق انسانی‌ و اولیه بشر گفت که پس از پخش برنامه تلویزیونی خود، از دفتر تلویزیون کانال وان با تلویزیون امید ایران تماس گرفته شده و وی را تهدید به شکایت کرده اند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار