"روزبه معینی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"خوب، بد،زشت" طنز موقعیت است

"روزبه معینی" گفت: نوع طنز بکار رفته در "خوب، بد، زشت" آن را از بقیه‌ی مجموعه‌های طنز متمایز می‌کند.

"روزبه‌ معینی" بازیگر تلویزیون و سینما درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: درحال حاضر در حال فیلمبرداری سریال طنز"خوب، بد، زشت" به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان هستیم که قرار است نوروز 93 از شبکه دوم سیما پخش شود.



بازیگر "معراجی‌ها" افزود: در مجموعه "خوب، بد، زشت" بازیگران صاحب نامی چون امین‌حیایی، حسین محب اهری، محمدکاسبی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری و سوسن پرور بازی می‌کنند که هر کدام به نوبه خود در کار طنز حرف برای گفتن دارند.
 
وی افزود: طنز سریال"خوب، بد، زشت"، «طنز موقعیت» است و سعی شده از "لودگی"های معمول در سریال‌های طنز دیگر پرهیز کند و به نظرم این ویژگی، مجموعه را از سایر کارهای طنز متمایز می‌کند.  
 
معینی در خصوص نقش خود در مجموعه گفت: در این سریال نقش"دکتر روزبه زرین" را بازی می‌کنم که کودکی‌اش در پرورشگاه گذرانده و به عنوان یک آدم خود ساخته با دلبستگی به" دکتر مرجان" با بازی در نیلوفر خوش‌خلق، دچار پیشامدها و رقابت با شخصیت "بهادر" با نقش آفرینی" امین حیایی" می‌شود که ادامه داستان را رقم می‌زند.  
 
وی خاطر نشان کرد: با وجود فیلمنامه قوی و حساسیت کارگردای و دلسوزی عوامل گروه و عشقی که به کاردارند، امیدوارم نتیجه تلاش‌های شبانه روزی گروه دیده شده و کار خوبی در خود مردم عزیزمان تولید شود. 


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سریال ، داستان ، بهادر ، حیایی ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار