ورود "آنتی ویروس" جدید به بازار ایران

از امروز یک آنتی ویروس جدید که دارای سرعت بالا در شناسایی تهدیدات امنیتی است وارد بازار فناوری اطلاعات ایران شد.

 به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ آنتی ویروس جی بی تا دارای حفاظت فعالیت‌های بانکی و دارای حداکثر نرخ شناسایی ویروس‌های شناخته شده است

به گفته علیرضا رحمتی زاده مدیر فنی آرکا که نمایندگی توزیع  این آنتی ویروس را در ایران عهده دار شده است این آنتی ویروس قابلیت اسکن دوگانه و همزمان سیستم  به کمک دو موتور جستجو  را بدون تاثیر منفی بر عملکرد سیستم داراست.

وی با اشاره به اینکه این آنتی ویروس ترکیبی از چندین نرم افزار و روش های مختلف است گفت:  یکی از مزیت های جی بی تا در مقایسه با سایر آنتی ویروس ها  قابلیت مدیریت آن بر بستر وب و موبایل است.

وی با اشاره به اینکه این آنتی ویروس بحث شبکه را مد نظر قرار داده است تصریح کرد: مدیر شبکه می تواند آبدیت شبکه را در حافظه نگهداری کند و عمده مصرف این آنتی ویروس برای مصارف سازمانی است زیرا دارای سه کنسول مدیریتی است.

وی همچنین در بیان ویژگی‌های منحصر به فرد این آنتی ویروس اظهار کرد: استفاده از فناوری پردازش ابری برای شناسایی ویروس‌های جدید و ثبت نشده و همچنین هرز نامه‌ها و حداکثر نرخ شناسایی ویروس‌ها از روی رفتار آنها از جمله قابلیت های برجسته این آنتی ویروس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار