مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: تعرفه‌های پستی 24 درصد افزایش می‌یابد که این امر نیازمند نظر مثبت مجلس است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسین مهری در نشست خبری معارفه مدیرکل جدید اداره کل پست خراسان گفت : در حال حاضر شرکت پست در شرایط مناسبی قرار ندارد و حدود 3300 میلیارد ریال به پیمانکارنمان بدهی داریم و با این وضعیت نمی‌توان ادامه داد.

او افزود : درآمد این شرکت نسبت به سال قبل 30 درصد رشد داشته و ردیف بودجه ما در سال آینده سه برابر می‌شود، وضع موجود نیز با اصلاح ساختار نیروی انسانی و فنی ، بهینه‌سازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست ایران ادامه داد: این شرکت برای ایجاد تحول نیازمند اجرای هشت محور است که این برنامه شامل اصلاح ساختار، مدیریت هزینه، نوآوری در توسعه بازار، طبقه‌بندی واحدهای اجرایی متناسب با ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، نوآوری در افزایش کیفیت و استانداردسازی است، همچنین تمرکز زدایی با رویکرد مسئولیت‌پذیری و تعیین پست به عنوان درگاه خدمت دولت مهمترین عوامل این طرح هستند.

مهری گفت: برخی نهادها و سازمان‌ها بدون هماهنگی با شرکت پست اقدام به ارسال مرسولات می‌کنند که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی این کار خلاف است و شرکت پست از سازمان بازرسی خواسته با این تخلفات برخورد کند.

او با بیان اینکه کیفیت و نوآوری باید همیشگی باشد ، گفت : سرانه مرسولات در کشور به طور میانگین حدود شش و نیم است که در خراسان رضوی این رقم حدود 6 می باشد که نشان از عقب تر بودن این استان از میانگین کشوری است.

در این مراسم محمد شفیعی به عنوان مدیر کل اداره کل پست خراسان رضوی معرفی شد، شفیعی پیش از این معاونت امور پستی استان را بر عهده داشت./س


برچسب ها: پست ، بودجه ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.