سنندج/

دستگاه های اداری تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند

امام جمعه سنندج گفت: بدون تلاش مسوولان و کارکنان دستگاه های اداری مشکلات مردم حل نمی شود و دستگاه های اداری باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا مجتهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج، گفت: رفع مشکلات اداری و تسهیل در کار مردم، از ایجاد مشکلی جدید در زندگی آنان جلوگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: مردم کمک های خود را به نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) برسانند تا این نهادها نیز بتوانند به نحو بهتری به نیازمندان یاری رسانند.

وی با اشاره به نزدیکی چهارشنبه سوری، اظهار کرد: افراد به جای هزینه کردن در این روز که نتیجه ای جز آسیب دیدگی های جدی و آزار مردم ندارد، به نیازمندان جامعه کمک کنند تا مشکلی از زندگی آنان رفع شود.

به گفته وی کمک به نیازمندان در چهارشنبه آخر سال، علاوه بر اینکه از آسیب دیدگی و آزار دیگران جلوگیری می کند، سببی برای انجام یک کار خیر می شود.

امام جمعه سنندج به اهمیت وجود امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: در شرایطی که در بسیاری از کشورهای همسایه ایران، امنیت وجود ندارد باید قدردان این شرایط در کشورمان باشیم./س
 
برچسب ها: اداری ، مشکلات ، دستگاه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.