شاه محمدی گفت: از دل لیگ‌ها، افراد خوب و توانایی را می‌توانیم برای تیم ملی انتخاب کنیم و با تمرین و زیر سازی صحیح تیم ملی را پیش از پیش تقویت کنیم.

 عشرت شاه محمدی سرپرست نائب رئیس بانوان فدراسیون کار‌اته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به مسابقات لیگ کار‌اته بانوان در خصوص  برنامه‌های تیم ملی کاراته بانوان نیز گفت: اختتامیه و آخرین مرحله لیگ‌های بانوان ساعت 16 روز جمعه 16 اسفند در مجموعه ورزشی کبکا‌نیان تهران برگزار می شود علاوه بر اهدا کاپ قهرمانی به تیم‌های اول تا سوم و همچنین مدال،  به تیم‌هایی که از لحاظ شئونات اخلاقی و حفظ منشور اخلاقی ساعی بوده‌اند نیز ‌کاپ اخلاق هدیه می‌شود.
 
وی تصریح کرد: نکته دیگر اینکه به قهرمان سوپر لیگ یک کاپ‌ تعلق می‌گیرد و تا یک سال این کاپ را به خانه باشگاه خود می‌برد و  سال آینده همین ‌کاپ به قهرمان بعدی تعلق می‌گیرد.اگر باشگاهی موفق شده که به مدت سه سال متوالی این کاپ را بدست آورد، کاپ متعلق به همان باشگاه‌ها می‌شود.
 
شاه محمدی افزود: خوشبختانه لیگ ما در این هفته نیز در فضایی آرام بدون تنش و رقابتی سالم با حضور مشتاقان  این ورزش برگزار شد و ما شاهد بازی های خوبی از سوی تیم های مدعی بودیم.
 
 وی در خصوص  جلسه‌ایی که با مربیان تیم های ملی و نیز روسای فدراسیون کاراته داشتند گفت: در حاشیه سوپر لیگ برتر نشستی جداگانه با مربیان تیم ملی بانوان داشتیم که طی آن مقرر شد تا نفرات برتر لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شوند  تا به عنوان فرد تمرینی در کنار ملی پوشان کار کنند. آنچه مسلم است از دل لیگ‌ها افراد خوبی را می‌توانیم برای تیم ملی انتخاب کنیم و با تمرین  و زیر سازی ‌های اصلی، تیم ملی مان را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست سیاستها و اردوهای تیم ملی و فرایند انتخابی بازیکنان در اردو‌های تیم ملی بررسی شد که در نهایت در بخش تیم ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال تصمیم گرفته شد  برای نفرات منتخب که از لیگها و منتخبین مربیان هستند انتخابی برگزار شود ویک نفر مشخص شود و این یک نفر با نفر سوم انتخابی تیم ملی که در مازندران برگزار شد، رقابت کرده و از بین سه نفر یک نفر به اردوی تیم ملی راه یابد.

وی خاطر نشان کرد: درحقیقت در اولین اردوی تیم ملی سه نفر به اردو دعوت می شوند و به جهت اینکه فرصتی برای ورزشکاران فراهم شود، مقرر شد که از 22 فروردین این انتخابی‌ها انجام شود.

وی گفت: تأکید فراوان بر شایسته سالاری و عدالت در انتخاب بازیکنان تیم ملی داریم و پیش بینی شده که دو مسابقه تدارکاتی برای این مقطع سنی تدارک ببینیم. دراین جلسه فرحناز ارباب، راضیه جلیل پور، بغلانی و نیز قاسمی به تازگی به عنوان کمک مربی به خدمت تیم ملی درآمده حضور داشتند.

همچنین لیلا بهرامی، نگار حسینی و پریناز سعیدی برنامه‌های خود را به فدراسیون ارسال کرده بودند که در جلسه نقطه نظرات آنها مطرح و بررسی شد.

نائب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: درجلسه مشترک با مربیان تیم‌های ملی بزرگسالان که همگی حضور داشتند تصمیم براین شد که اردو‌های تیم ملی بعد از عید نوروز ( پایان فروردین) برگزار شود و از دو بعد برنامه‌ریزی اردو‌ها مد نظر قرار گرفت.

قرار بر آن شد که ملی پوشان در اردوی تمرین ترکیه ( جام بوسفور) و نیز مسابقات اسپوریت آکورد که از 18 تا 22 فروردین در ترکیه برگزار میشود شرکت کنند که البته در مسابقات اسپورت آکورد ورزشکارانی که در آسیا سهمیه کسب کرده‌اند حضور خواهند یافت.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نفرات ، دعوت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار