اشکان دژاگه‌ ملی‌پوش ایرانی باشگاه فولام معتقد است، فیلیکس‌ ماگات می‌تواند مانع سقوط فولام به دسته پایین‌تر شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از ‌اسکای‌اسپرت اشکان دژاگه بازیکن ملی‌پوش باشگاه فولام‌ که در اولین حضور ماگات‌ در بازی برابر و‌ست بروم‌ موفق به گلزنی‌ شد و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.
 
 در خصوص سرمربی‌ ‌جدید تیمش گفت: می‌دانم که او ماگات خوب است، او سرمربی است که تجربیات زیادی دارد و با تیم‌های بزرگی در آلمان کار کرده است او همان کسی است که می‌ـواند کارش را به درستی انجام دهد و ما را از این شرایط بحرانی بیرون آورد.
 
ما به همراه او جام قهرمانی را در آلمان بالای سر برده‌ایم و شرایط مشابه هم اکنون را که در انتهای جدول به سر می‌بریم تجربه کرده‌ایم، ما باید تا پایان بازی‌ها صبر کنیم، هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است.
 
 هر مربی شیوه خاص خود را دارد به ماگات هم اساس کارش بر تمرینات سخت و نظم و ترتیب زیاد است، من فکر می‌کنم او برای تیم ما کاملا شایسته است و ما می‌توانیم وضعیتمان‌ را با او بهبود بخشیم.
 
 وی در خصوص  دیدار امروز با چلسی گفت: این مسابقه بزرگی است و به نوعی یک دربی محسوب  می‌شود و ما می‌دانیم تا چه اندازه اهمیت دارد چلسی به خوبی بازی می‌کند و من فکر می‌کنم هم اکنون این تیم در لیگ پریمیر‌ بهترین است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: چلسی ، ماگات ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار