تیم والیبال بانوان گاز ایران پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر سهمیه حضور در پیکار‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

 سیما صدیقی سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار این باشگاه به عنوان نماینده والیبال بانوان کشور در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت می کند. نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا جایگاه خوبی را نسبت به سنوات قبل به دست آوریم.
 
وی تصریح کرد: در برخی پست‌ها دنبال جذب بازیکن قرضی خواهیم بود البته این امر منوط به موافقت مسئولان باشگاه است در غیر این صورت با همان نفراتی که در لیگ حضور داشتیم به تایلند می‌رویم.
 
وی تصریح کرد: با توجه به آن که مسابقات والیبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا 28 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود ما تمرینات خود را برای رسیدن به آمادگی مطلوب از هفته آینده تمرینات را آغاز خواهیم کرد.
 
سرمربی تیم والیبال بانوان گاز ایران در خصوص آخرین هفته مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: بازی آخر مقابل تیم دانشگاه آزاد برگزار شد بسیار خوب و سطح بالا بود، شاگردانم عزم خود را خرم کرده بودند که حاصل زحمات چند ماهه خود و مسئولان باشگاه را با قهرمانی به دست آوردند.
 
صدیقی افزود: 2 ست اول بازی را ما با قدرت گرفتیم، این امر در حالی بود که فشار روحی و روانی تیم دانشگاه آزاد بسیار بالا بود انگیزه قهرمانی در میان شاگردانم تا حدی بود که آنها اجازه خودنمایی‌ به حریف را در ابتدای کار ندادند.
 
وی در خصوص سطح کیفی لیگ برتر  والیبال ایران در سال جاری گفت: عدم توازن بین تیم‌ها بسیار محسوس و مشهود بود مسابقات امسال با حضور هفت تیم برگزار شد ولی رقابت بین سه تیم اول حساس و سطح این بازی‌ها با مسابقات میان چهار تیم پائینی‌ جدول بسیار تفاوت داشت.
 
وی گفت:سطح بازی‌ها در دور برگشت به مراتب بهتر شد به طور مثال نمی‌توان گفت که تیم سنگ تاش شیراز به تیمی درد سر ساز و مطرح  تبدیل شد ولی ما آنها در یک بازی زیبا و نزدیک بردیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: فکر ، آسیا ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار