عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: غربی‌ها می‌خواهند به بهانه حقوق بشر همه چیز ما را مورد حمله قرار دهند، اما مکر و دروغ پردازی‌های آن‌ها برای ما روشن است.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر و "نبود آزادی بیان و مطبوعات در ایران" اظهار داشت : آزادی بیان مطرح شده در این گزارش با آزادی بیانی که ما در قانون اساسی و شریعت و مکتب خود داریم، متفاوت است.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه آزادی بیان در قانون اساسی واضح، روشن و شفاف بیان شده است، ادامه داد: در هر کجای دنیا خطوط قرمزی وجود دارد که همه به رعایت آن خطوط قرمز ملزم هستند و در کشور ما نیز شریعت و قانون اساسی خطوط قرمزی را مشخص می‌کند که همه باید حد و مرز آن را رعایت کنند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: آزادي در نظام اسلامي در حد رعایت قانون و شریعت معتبر است و كسي نمي‌تواند به بهانه آزادي، قانون را ناديده گرفت.
 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تحت پوشش آزادی بیان نمی‌توان به همه چیز توهین کرد، گفت: غربی‌ها می‌خواهند به بهانه حقوق بشر همه چیز ما را مورد هجمه قرار دهند، اما مکر و دروغ پردازی‌های آن‌ها برای ما روشن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار