محمد نبی: تنها دستیار ایرانی کی روش آقاجانیان است/غیبت نمازی غیر موجه است

سرپرست تیم ملی گفت: تاکنون کی روش در مورد هیچ مربی ایرانی هیچ مطلبی را نگفته و تنها دستیار ایرانی کی روش آقاجانیان است.

محمد نبی سرپرست تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی از دیروز تمرینات خود را صبح و بعدازظهر آغاز کرده و امروز هم از ساعت 11:30 بازیکنان در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تمرین خود را آغاز کردند.

همه بازیکنان تیم ملی بجز چهار بازیکن لژیونری که در اروپا شاغل هستند (دژاگه، قوچان نژاد، دانیال داوری و جهانهبخش) که از روز دوشنبه به تیم ملی اضافه می شوند، همه بازیکنان حاضر در تمرین تیم ملی هستند و این چهار بازیکن برای بازی دوستانه برابر گینه به ایران و با ملی پوشان تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: برابر تیم کویت با همین 30 بازیکن که هم اکنون در تیم ملی هستند کار را دنبال می‌کنیم اما برای بازی با گینه از تمام ظرفیت تیم ملی استفاده می‌شود.

سرپرست تیم ملی درمورد گل محمدی تصریح کرد: گل محمدی هم اکنون در تمرین تیم ملی درجایگاه تماشاگران حضور دارد، معمولاً تعدادی از مربیان لیگ برتر هر روز سر تمرین تیم ملی می آیند و اینکه چه کسی دستیار ایرانی باشد یا باهمین کادر فعلی و آن دو مربی برزیلی و دیگو مربی آرژانتینی که تخصص اصلی این مربی فیزیوتراپی است، ولی جزو گروه مربیان باشگاه کورنتیانس که از آفریقای جنوبی به تیم ملی اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: در واقع کادر تیم ملی با این مربیان پاره وقت که اضافه می‌شوند کامل می‌شود و اگر نیاز به دستیار دیگر باشد کی روش به ما می‌گوید، تا این لحظه هیچ مطلبی را بابت هیچ مربی ایرانی مطرح نکرده و تنها دستیار ایرانی تیم ملی آقاجانیان است.

نبی در مورد غیبت نمازی مربی تیم ملی گفت: غیبت نمازی غیر موجه است و کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون باید تصمیم بگیرد و همه می‌دانند که کی روش چه رفتاری با کسانی که غیبت غیرموجه داشته باشند انجام می‌دهد.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: ایران در آفریقای جنوبقی با 4 تیم لیگ برتر آن کشور بازی می‌کند، در اروپا در کشور اتریش،‌ وین اردو می‌زند و اولین بازی دوستانه خود را با یکی از دو تیم بلاروس و مقدونیه انجام می‌دهد، در بازی دوم در اتریش به مصاف مونته نگرو می رود و بازی سوم را با آنگولا برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از بازی سوم بازیکنان به ایران باز می‌گردند و بعد از 4 و 5 روز استراحت در ایران به برزیل سفر می‌کنند و بازی آخر تیم ملی ایران قبل از بازی‌های رسمی جام جهانی با ترینیداد و توباگو است.

محمد نبی در پایان در خصوص اضافه شدن بازیکنان دو رگه جدید به تیم ملی خاطرنشان کرد: در سایت که اعلام شده از همین بازیکنانی که هم اکنون در تیم ملی هستند، در جام جهانی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نبی ، بازیکن ، گینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار