سرکلانتر سوم پليس پايتخت خبر داد:

پاتک پلیس به سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو

سرهنگ بشتام گفت: با تلاش يگان هاي انتظامي و گشت هاي 110 کلانتري هاي زيرمجموعه سرکلانتري سوم، 12 سارق لوازم داخلي خودرو طي روز گذشته بازداشت شدند.

سرهنگ شهريار بشتام، سرکلانتر سوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در محدوده خيابان هاي گاندي، کريمخان، آفريقا، ونک، ملاصدرا، وليعصر(عج) و اطراف آن از شناسايي و بازداشت 12 لوازم داخلي خودرو در اين محدوده خبر داد. 

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده هاي فوق در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو، ماموران کلانتري هاي زيرمجموعه اين سرکلانتري اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور در اين محدوده کردند. 

سرهنگ بشتام افزود: در اين طرح که تا بامداد امروز ادامه داشت کليه ماموران گشت هاي انتظامي کلانتري مذکور اقدام به اجراي طرح برخورد با سارقان لوازم داخلي خودرو کردند که متعاقب آن، 12 تن از سارقان حرفه اي لوازم داخلي خودرو که با اقدامات خود باعث سلب آسايش شهروندان شده بودند، شناسايي و دستگير شدند. 

وي ادامه داد: ماموران اين کلانتري با تحت نظر گرفتن محله هاي جرم خيز و مکان هايي که احتمال سرقت لوازم داخلي خودرو در آنجا مي رفت در هنگام گشتزني موفق شدند اين سارقان را که در حال سرقت از خودروهاي پارک شده در کنار خيابان بودند، شناسايي کرده و دستگير کنند. 

بشتام اضافه کرد: متهمان که "مهدي"، "عبدالله"، "حسين"، "مهران"، "محمد"، "حسام"، "ماهان"، "عليرضا"، "سهيل"، "مظاهر"، "جليل" و "امير" نام داشتند در جريان بازجويي هاي انجام شده در کلانتري به جرايم خود اعتراف و از ميان وسايل آنها تعدادي لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد که پس از هماهنگي و صورت جلسه از مالکان خودروهاي مورد دستبرد واقع شده دعوت شد تا در صورت شناسايي اموال خود به کلانتري اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
واقعن که افتخارمیکنم که چنین نیروی انتظامی داریم واقعن که خسته نباشید هرکجاکه هستیدوهرپستومقامی که دارید اگرنیروی انتظامی نباشد مانمیتونیم شب راحت بخوابیم شمابرادران نیروی انتظامی مایه افتخارکشورهستید خداقوت
آخرین اخبار