اخبار هندبال؛

تحلیلی بر هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان ایران/ کمیته هندبال ساحلی به انجمن تبدیل شد

مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور روز گذشته پیگیری شد و طی آن سبزوار برای نخستین بار طعم شکست را چشید.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته چهاردهم لیگ برتر مردان کشور در حالی روز گذشته صورت گرفت که سبزوار تیم صدرنشین این رقابتها طعم نخستین شکست خود را مقابل نماینده یزد چشید.
 
براساس این گزارش، در دومین روز این هفته نماینده سبزوار در شهر بافق مهمان سنگ آهن بود که در پایان این دیدار نماینده یزد موفق شد 30 بر 28 حریف قدر و سرسخت خود را از پیش رو بردارد و دو امتیاز حساس و شیرین این بازی را در کارنامه خود ثبت کند، با این برد نماینده یزد انگیزه بیشتری برای ایستادن در جایگاه بالاتر به دست آورد و به همراه تیم ثامن مشهد رقیبان جدی برای سبزوار برای کسب قهرمانی این فصل شدند.
 
بر این اساس، ثامن‌ سبزوار که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مردان کشورمان نیز می‌باشد، در دور برگشت لیگ 25 نیز مقابل شهرداری تبریز 10 بر صفر بازنده فنی شد، اما با این وجود نمی‌توان گفت که این تیم قید قهرمانی را زده است سبزوار همچنان پرقدرت به بازیهای آینده می‌اندیشد.
 
در ادامه گزارش آمده است، یک دیدار نیز در این روز (جمعه 9 اسفند) برگزار شد و کاسپین قزوین شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد و 18 بر28 مقابل شهرداری نیک اندیش نتیجه را واگذار کرد با شرایطی که این تیم دارد اگر وضع به همین منوال پیش رود چه بسا به دسته یک سقوط کند.

گفتنی است؛ روز پنج‌شنبه 8 اسفند نیز دو دیدار انجام شد و طی آن صنعت مس 30 بر 29 صبای قم را از پیش رو برداشت و نفت وگاز 28 بر 26 هپکو را شکست داد.
 
گزارش دیگری اشاره می‌کند: تیم هندبال ثامن الحجج مشهد نیز که با فلاورجان بازی داشت به دلیل کنار گذاشتن نماینده اصفهان از مسابقات لیگ برتر مسابقه‌ای صورت نگرفت ونماینده تهران یعنی نیروی زمینی استراحت داشت.

شایان ذکر است؛ روز چهارشنبه 7 اسفند نشستی با حضور جلال کوزه‌گری و دست اندرکاران هندبال ساحلی کشور در فدراسیون صورت گرفت که طی آن انجمن هندبال ساحلی که در گذشته به صورت کمیته فعالیت می‌کرد اعلام موجودیت کرد و سید حسن افتخاری به عنوان رییس این انجمن، حسن آیین جمشید به عنوان نایب رییس، سیف‌الله حیدرپور به عنوان دبیر وآقایان غلامحسین نکوئی وخسرو ابراهیم زادگان به عضویت هیت رییسه درآمدند.

این گزارش اضافه می‌کند: در این جلسه که با موافقت رییس فدارسیون قرار شد از این به بعد انجمن به صورت مستقل عمل کند.

در پایان خاطرنشان می‌شود: هندبال ساحلی نیز یکی از رشته‌های هندبال است که بیشتر در شهرهای ساحلی صورت می‌گیرد وعلاقه مندان زیادی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، تحلیل ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.