سرپرست جدید انجمن بیس بال و سافت بال کشور:

تیم سافت بال بانوان خراسان رضوی به پاکستان اعزام می شود

سرپرست انجمن بیس بال و سافت بال کشورگفت: براساس آیین نامه ایجاد شده تیم قهرمان نخستین دوره لیگ سافت بال بانوان کشور فروردین سال آینده به مسابقات بین المللی در پنجاب پاکستان اعزام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "علیرضا ادیب " در مراسم اختتامیه نخستین دوره لیگ سافت بال بانوان کشور افزود: هم اینک رشته های سافت بال بانوان و بیس بال آقایان در 14 استان کشور فعال هستند که در بخش سافت بال 9 تیم در نخستین دوره لیگ این رشته شرکت کردند و باقهرمانی تیم خراسان رضوی در بوشهر پایان یافت.

وی اضافه کرد: بیس بال و سافت بال هم اکنون در میان مردم شناخته شده نیست و بسیاری از مردم از فعالیت این رشته ها در داخل کشورمان مطلع نیستند.

ادیب با تاکید بر اینکه توجه رسانه ها به این رشته ها برای معرفی کردن آنها و فعایت تیم هایی که هم اینک فعال هستند، ضروری است ادامه داد: نداشتن زمین و تجهیزات برای تمرین و فعالیت این رشته های ورزشی در کشور عمده ترین مشکل این رشته ها به شمار می روند.

سرپرست جدید انجمن بیس بال و سافت بال در ادامه در خصوص بحث تهجیزات گفت: در سه ماه اخیر یک سری تجهیزات رشته های ورزشی سافت بال و بیس بال خریداری شده که پس از ایام نوروز بدستمان خواهد رسید و میان انجمن ها در کشور توزیع خواهد شد.

ادیب مسئله پایه سازی در بیس بال و سافت بال را مور د تاکید قرار داد و اظهار داشت: آیتم استعدادیابی در اولویت برنامه های ما قرار دارد و ما به امر پایه سازی اهمیت می دهیم تا بتوانیم پشتوانه سازی کنیم و جوانان را به سمت بیس بال و سافت بال سوق دهیم .

وی گفت: چند کمیته جدید شامل استعداد یابی، آموزش، بین الملل و تشریفات در انجمن سافت بال و بیس بال ایران تشکیل شده است که کمیته ستعداد یابی بعد ازایام نوروز سال آینده کار خود را برای شناسایی استعداد ها آغاز خواهد کرد.

ادیب با بیان این که امید است درآینده انجمن سافت بال و بیس بال کشور به فدراسیون تبدیل شود، افزود: تیم قهرمان دربیس بال آقایان نیز به مسابقات پنجاب پاکستان اعزام خواهد شد و مصوب شده است که هر ساله تیم های قهرمان بیس بال و سافت بال کشور به این رقابتهای بین المللی اعزام شوند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار