تکرار/لیگ برتر والیبال؛

میزانی‌ها نگران از تکرار تجربه کاشانی‌ها/ آملی‌ها مواظب سرهایشان‌ باشند

دیدار‌های سوم مرحله پلی‌اف مسابقات لیگ برتر والیبال امروز یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز سوم مسابقات مرحله پلی‌اف به طور همزمان با دو دیدار در شهر‌های مشهد و آمل برگزار می‌شود.

 حساس‌ترین دیدار در این مرحله از  مسابقات شاید بازی میان تیم‌های کاله آمل و پیکان در آمل باشد.

آملی‌ها که در بازی اول دور رفت پلی‌اف موفق به شکست سه بر صفر  تیم پیکان شدند، اما آنها در تهران در یک بازی پر نوسان سه بر دو مقابل خودرو سازان مغلوب شدند.

در این دیدار، داور دوم و داوران خط که از کاشان به تهران اعزام شده بودند با اشتباهات‌ مکرر خود در باخت کاله نقش قابل توجهی ایفا کردند و به قول والیبال نویسان‌ داور سر آملی‌ها در تهران برید، امیدواریم مسئولان سازمان لیگ در بازی سوم پلی آف اکیپ‌ داوران را توجیه کنند که بازیها حساس است و تک به تک سوت آنها می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

دیگر دیدار این مرحله از مسابقات لیگ برتر والیبال در مشهد میان تیمهای میزان خراسان و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

مشهدی ها که به عنوان تیم سوم جدول رده بندی مرحله مقدمای به پلی اف راه یافتند در بازی اول موفق به شکست مقتدرانه تبریزیها شده، ولی در بازی دوم به قول خودشان اسیر غرور شدند و باختند و برای راهیابی به مرحله نهایی باید در بازی سوم قدرت نمایی کنند.

با توجه به آنکه باریج اسانس کاشان در اوج ناباوری همگان در دو بازی مرحله حذفی مقابل شهرداری ارومیه شکست خورد از ادامه مسابقات حذف شد، میزانی‌ها نیز از تکرار این نتیجه برای خود نگران هستند و باهوش‌تر و متقتدر‌تر از دیدار قبل باید مقابل حریف صف‌آرایی کنند.

از طرفی شاگردان حسین معدنی با انگیزه بالای خود به دنبال راهیابی به جمعه چهار تیم برتر لیگ و کسب برد در مشهد هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، میزان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار