اصفهان، میزبان دور برگشت لیگ بانوان پینگ پنگ

مرحله برگشت مسابقات لیگ بانوان تنیس روی میز به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله برگشت مسابقات لیگ بانوان تنیس روی میز 19 و 20 اسفندماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و طی آن 11 تیم شرکت‌ کننده در دو گروه به مصاف هم می‌روند.
 
در پایان مرحله رفت و در گروه یک، 6 تیم حضور داشتند که نیک اندیش شهرداری اصفهان با در اختیار داشتن بازیکنان مطرحی همچون ندا شهسواری، محبوبه عمرانی با بدست آوردن 10 امتیاز در مکان نخست قرار بگیرد. رستوران نمونه قزوین با 9 امتیاز توپ سفید گلستان با 8 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
 
همچنین هیئت همدانی با 7 امتیاز، پتروشیمی بندر امام با 6 امتیاز و هیئت سمنان با 5 امتیاز رتبه‌های بعد را کسب کردند.
 
براساس این گزارش و در گروه دو، 5 تیم مسابقه دادند که تیم مس کرمان که از حضور بازیکنانی همچون مریم و مهشید صامت، فاطمه جمالی‌فر، سارا شهسواری، حمیده ایرانمنش و شهرزاد افشاری بهره می‌برد با 8 امتیاز در مکان نخست ایستاد، پاک نژاد اسپرت تهران و هیئت خوزستان و 7 و 6 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند . پارس تهران با 5 امتیاز، هیئت گلستان با 4 امتیاز چهارم و پنجم شدند.
 
شایان ذکر است، پس از برگزاری مسابقات مرحله برگشت گروهی تیمهای اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند و در نهایت در پایان روز 20 اسفندماه تکلیف قهرمان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار