کارلوس کی‌روش در حاشیه نشست خبری پیش از بازی مقابل کویت گفت: به اهالی رسانه خوش‌آمد می‌گویم، ما برنامه فشرده‌ای برای بازی با کویت و گینه تدوین کرده‌ایم و براساس آن هم این برنامه را اجرا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی ایران مقابل کویت گفت: من از مسئولان فدراسیون کویت تشکر می‌کنم که قبول کردند تیم‌شان فردا مقابل تیم ما بازی کند.



کی‌روش در ادامه اظهار داشت: ما در بازی فردا فرصت را به بازیکنان جوان می‌دهیم تا آن‌ها را برای بازی‌های آینده آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی بیان داشت: بازی فردا فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا خودشان را نشان دهند. به طور حتم این اقدام ما در استفاده از جوانان یک ریسک محسوب می‌شود اما به ما کمک می‌کند تا بازیکنان جوان و با‌استعداد را بشناسیم و بتوانیم از آن‌ها در جام‌جهانی استفاده کنیم.



وی تصریح کرد: وظیفه اصلی ما این است که بازیکنان را آماده انجام بازی کنیم. خیلی مطمئن هستم که بازیکنان جوان در بازی فردا عملکرد مناسبی خواهند داشت و از بازی لذت خواهند برد.

کی‌روش درباره عدم حضور لژیونرها در تمرینات تیم ملی گفت:  پنج بازیکن لژیونر ما به بازی فردا نمی‌رسند چرا که فردا به ایران بازمی‌گردند.  بر این اساس لژیونرهای ما در بازی گینه که روز چهارشنبه برگزار می‌شود حضور خواهند داشت اما در بازی فردا حضور ندارند.

وی در مورد وضعیت تیموریان بازیکن مصدوم تیم استقلال گفت: دیروز فرصت این بود که با قلعه‌نویی در مورد مصدومیت تیموریان صحبت کنم به هر حال تیموریان از بازیکنان ارزشمند تیم ملی بوده و قرار است که ریکاوری کند و برای بازی‌های بعد آماده شود.




انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار