مربی تیم هندبال ثامن سبزوار:

بازی سختی مقابل نفت و گاز خواهیم داشت / رقابتهای لیگ بسیار سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند

حمید شجاع گفت: در هفته پانزدهم با گچساران دیدار داریم که بازی سختی خواهد بود ولی ما برای برد به میدان خواهیم رفت.

حمید شجاع مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از هفته پانزدهم مسابقات سوپرلیگ مردان کشور به مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهیم رفت بازی سختی خواهد بود اما هدف ما برد تمامی دیدارها و ایستادن در جایگاه نخست این مسابقات می‌باشد. 

وی تصریح کرد: این تیم ته جدولی هفته گذشته تیم پر قدرت هپکوی اراک را برده است برای همین باید بیشتر مواظب باشیم.  

شجاع در ادامه گفت: تیم‌ها به هم نزدیک هستند و دیدارها سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند.  

وی عنوان کرد: در هفته چهاردهم با سنگ آهن دیدار داشتیم که متأسفانه بازیکنان خراب بازی کردند و در نهایت امتیاز این دیدار را واگذار کردیم و طعم نخستین شکست را چشیدیم.  

شجاع اضهار داشت: از زمانی که لیگ برتر آغاز شده است یکسری در اردوها و تمرینات هستیم و بازیکنان فرصت استراحت کردن را پیدا نکرده‌اند و در تعطیلات نیم فصل که سایر تیم‌ها استراحت می‌کردند ما در رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا و مرادان قاره کهن شرکت کردیم و خستگی این مدت هم بی‌تأثیر نبوده است.  

وی با اشاره به انگیزه قوی تیمش برای برد اذعان کرد: سبزوار برای قهرمانی می‌جنگد و می‌خواهیم در دومین سال نیز در جایگاه نخست بایستیم.  

شجاع در پایان خاطر نشان کرد: داوری‌های این فصل نیز خوب عمل کرده‌اند و اگر هم اشکالی باشد عمدی نیست و سهوی است و برای آنها آرزوی موفقیت در تمامی مراحل کاری و زندگی داریم. 

گفتنی است؛ سبزوار زیرنظر رافائل کاترلو به تمرینات خود می‌پردازد و یکی از قدرتمندترین تیم‌های هندبال ایران است و تعدادی از ملی پوشان در آن حضور دارند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت ، جایگاه ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار