مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران خبر داد:

پخش فیلم‌های سینمایی روز دنیا در تعطیلات نوروزی

"علیرضا فارسیجانی" از پخش فیلم های سینمایی روز دنیا در تعطیلات نوروز 93 خبرداد و گفت: این واحد برای نوروز 93 پخش فیلم های سینمایی ، تماشاخانه و مستند 5 را تهیه نموده است.

"علیرضا فارسیجانی" مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در این خصوص افزود: فیلم‌های سینمایی ویژه نوروز از روز 27 اسفندماه  تا 15 فروردین ماه ساعت 13:30 دقیقه  از شبکه تهران نمایش داده می شود که این فیلم ها  عمدتا محصول سال 2013 از کشورهای امریکا، استرالیا، انگلستان، فرانسه، کره جنوبی ، هندوستان وچین است که برخی از این فیلم ها عبارت از Elysium   تبعیض ،Getaway   گریز،Escape Plan    نقشه فرار،Rush    شتاب ،Fast & Furious 6   سریع و خشن 6، Chennai Express   قطار چنای و...

فارسیجانی ادامه داد: برنامه " تماشاخانه" شبکه تهران ، نیز ویژه نوروز با محوریت انتخاب فیلم های انیمیشن جذاب متناسب با علاقه کودکان و نوجوانان محصول سال 2013 است که ساعت 10:30 پخش می شود. من شرور (2) ،ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1و2 ، غارنشین ها و…….از جمله انیمیشن های نوروز93 است. 

مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران در ادامه با اشاره به ویژه برنامه مستند 5 در ایام نوروز 93 اضافه کرد: برنامه مستند 5 نیز در ایام تعطیلات نوروز با نمایش صحنه های جذاب حیات وحش و طبیعت نقاط مختلف جهان با مخاطبان همراه می شود. این برنامه جذاب از روز اول فروردین  ساعت 17:30 دقیقه برای علاقه مندان نمایش داده می شود که محصول کشورهای  آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه سال 2013  است که با عناوینی  همچون جزایر ناآرام ، حیات وحش شبه جزیزه عربستان، دنیای کوهستان، شیرهای سفید، بالهای زندگی با گویندگی استاد داود نماینده به نمایش در می آید. 

فارسیجانی در ادامه با بیان زمان پخش برنامه های نوروزی شبکه تهران یادآورشد: برنامه " بچه ها بیاین تماشا" ویژه نوروز برای گروه سنی خردسالان و کودکان هر روز ساعت 9:30 ، برنامه راهیان نور هر روز ساعت 12:30 با محوریت ارتباط زنده و مستقیم از اردو های ارهیان نور، برنامه " نیمروز نوروز" با رویکرد دینی و معرفتی به موضوع بهار طیبعت و بهار الانام - امام زمان( عج)  

هر روز نیم ساعت قبل از اذان ،" برنامه به کجا برویم" با رویکرد معرفی نقاط تفریحی و گردشگری شهر و استان تهران هر روز ساعت 15،برنامه "رنگین کمان" هر روز ساعت 15:30 ویژه نوروز، برنامه تولیدی شهر ورزشی ساعت 17، سریال "ما فرشته نیستیم" ساعت 23:15 دقیقه و تکرار آن روز بعد ساعت 19 ، مستند مسابقه سرزمین دانایی ساعت 21:45 ،جنگ سالی نو ساعت 20و جنگ 5 در نوروز93 ساعت 22:30نیز هرشب از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد. همچنین برنامه های سیب با رویکرد آگاهی و آموزش مسائل بهداشتی سفر و مسافرت در ایام نوروز، تلنگر ، زندگی ، نمایش های ایمایی ، سکانس برتر  نیزدر جدول پخش قرار دارد.

مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران با اشاره به پخش برنامه شبانگاهی ساعت 25 تصریح کرد: سری جدید برنامه زنده و شبانگاهی ساعت 25 از هفته پایانی اسفند در ساعت 30 بامداد و تعطیلات نوروزی پخش خواهد شد. 

فارسیجانی در پایان با اشاره به ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران گفت: این برنامه روز 29 اسفندماه از ساعت 8 ساعت تا 23 پخش می شود، این برنامه از نظر ساختاربه سه بخش نمایشی، پلاتو‏های نمایشی با اجرای رامبد جوان و گزارش‏ها و تبریک‏های نوروزی تقسیم و طراحی شده است .

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار