فرهنگیان شرکت کننده در جشنواره علمی ـ پژوهشی بسیج تقدیر می‌شوند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: ازتمام شرکت کنندگان در جشنواره علمی ـ پژوهشی بسیج فرهنگیان با حضور وزیر آموزش وپرورش تقدیر می شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران نشست  شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور و دبیر دهمین جشنواره کشوری علمی ـ پژوهشی بسیج فرهنگیان صبح امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
رمضانیان با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به سال « حماسه سیاسی و اقتصادی» گفت: راه حل مسائل اقتصادی الزاماً اقتصادی نیست و پراختن به دو بخش فرهنگ و علم، که پایه و اساسشان در آموزش و پرورش است راه حل آن است.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور با بیان این که از اردیبهشت ماه با ابلاغ به استانها  فعالیت این جشنواره شروع شده است افزود: جشنواره علمی ـ پژوهشی بسیج فرهنگیان در 3 بخش شامل «علمی و پژوهشی»، «عرصه فضای مجازی و وبلاگ‌ها» و «مسابقات فرهنگی و قدر قلم» و حول 4 محور و 16 موضوع فعالیت می‌کند که محورها شامل «پیشرفت علمی»، «حماسه اقتصادی»، «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی»، «سند تحول بنیادین» است.

وی با اشاره به مسابقات "قدر قلم" ادامه داد: این مسابقات در 6 رشته خاطره ‌نویسی، داستان نویسی، فیلمنامه‌نویسی، قطعه ادبی و کاریکاتور برگزار می‌شود که 2 هزار اثر جمع‌آوری شده است و 573 اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور آمار شرکت کنند گان در دهمین جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان کشور  را 4500 نفر اعلام کرد و بیان داشت:  بیش از 4500 نفر در فراخوان علمی شرکت کردند و  پس از ارزیابی های استانی 450 اثر به سطح کشور راه یافتند و از برگزیدگان روز 13 اسفند با حضور مسئولان لشکری و کشوری به صورت وِیژه تقدیرخواهد شد.

وی با اشاره به این که در بحث وبلاگ نویسی نیز در دو محور «علمی ـ پژوهشی» و «فرهنگی و مذهبی» فعالیت انجام شده است عنوان کرد: افتخار می کنیم که بیش از 800 وبلاگ نویس با بسیج همکاری دارند وبا تولید خود در فضای مجازی در جهت مقابله با  اهداف مخرب دشمنان نظام  گام های موثری برمی دارند.

رمضانیان با بیان اینکه هرکس دلش با انقلاب است بسیجی است گفت : همه فرهنگیان، بسیجی هستند زیرا کسی که افتخار معلمی پیدا کرده است، همان کسی است که تفکر بسیجی دارد یعنی دلش با انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشوردر پایان در خصوص اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید کار کنیم تا روزنه ضربه  پذیری در اقتصاد را ببندیم و اقتصاد ماهم از پسِ نیازهای جامعه برآید و هم حرکت رو به رشد جامعه را پشتیبانی کند.
 
برچسب ها: فرهنگیان ، جشنواره ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار