هنرمندان و نقاشان لبنانی با نقاشی روی ستون‌های یکی از پل‌های جنوب شهر بیروت، بر ضرورت گرامی داشت یاد کشته‌شدگان انفجارهای تروریستی اخیر در لبنان تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شمار زیادی از شاعران و هنرمندان لبنانی فعالیت هنری را با عنوان "پل رنگ" در جنوب بیروت آغاز کردند و در آن به ضرورت شادی و زندگی پس از انفجارهای تروریستی در این کشور تاکید کردند.

خبرنگار این شبکه از منطقه ضاحیه در این خصوص اعلام کرد: هنرمندان و نقاشان لبنانی با تجمع در زیر یکی از پل‌های منطقه ضاحیه در جنوب بیروت به نقاشی و تصویرسازی اقدام کردند، به گونه‌ای که اکنون این پل در واقع به "پل رنگ" تبدیل شده است. 

به گزارش خبرنگار این شبکه، علاوه بر نقاشان، اهالی موسیقی و هنرمندان لبنانی نیز در این منطقه تجمع کرده و بر ضرورت زندگی بانشاط در کشور تاکید کردند. هنرمندانی از مناطق مختلف لبنان و حتی خارجی در حال نقاشی بر روی ستون‌های پل هستند.

خبرنگار المیادین در ادامه افزود: پیام نقاشی هنرمندان در واقع گرامی داشت یاد شهداء و افراد بی‌گناهی است که بر اثر انفجارهای تروریستی اخیر در لبنان جان باختند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار