مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: چه ميزبان باشيم چه ميهمان کار دشواري مقابل تيم‌هاي عربي داريم ولی بازی های خانگی به مراتب سخت تر خواهد بود.

مدافع تراکتور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با تيم‌هاي ذوب‌آهن، سپاهان و همين تراکتور سابقه حضور در آسيا را دارم و از اين حيث باتجربه محسوب مي‌شوم. بازي‌هاي آسيايي از حساسيت بسيار بالايي برخوردارند و زیرکی خاصی را می‌طلبد.

وی با اشاره به ریزش تماشاگر در تبریز آن هم با وجود قهرمانی در جام حذفی گفت: واقعا بايد پاي درد دل اين هواداران نشست و علت اصلي اين که چرا امسال کمتر به ورزشگاه آمدند را از خودشان پرسيد. آنها در خيلي از مواقع در سرما و گرما براي حمايت ما آمده‌اند اما امسال برايمان سؤال است که چرا اين اتفاق براي تماشاگران تبريزي افتاده است.

طالبی در مورد مشکلات مالي باشگاه ادامه داد: بازیکنان کمي از اين وضعيت ناراضي بودند چون به هر حال کار کوچکي نکردند. اميدوارم مطالبات داده شود که به نوعي ارزش کار بچه‌ها جبران شود. به هر حال ما بايد از لحاظ مالي هم حمايت شويم تا انگيزه داشته باشيم. قبلا هم گفتم غيرت فقط بخشي از قضيه است. ما زحمت کشيديم تا توانستيم در اين فصل يک جام از آن خود کنيم و بايد انگيزه اي براي ادامه اين پيشرفت داشته باشيم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار